Локдаун змінив споживчі уподобання українців: на що тепер витрачають гроші
Локдаун змінив споживчі уподобання українців: на що тепер витрачають гроші

Локдаун змінив споживчі уподобання українців: на що тепер витрачають гроші

У березні 2020 споживчими фаворитами українців були побутова хімія та господарський інвентар / фото УНІАН Володимир Гонтар

Цього року українці хочуть більшого комфорту у своїх будинках і змінюють свої споживчі переваги.

Про це йдеться в аналітиці OLX за березень-квітень 2021.

Покупки на карантині: що змінилося

У березні 2020 споживчими фаворитами українців стали побутова хімія та господарський інвентар.

Під час суворих обмежень порядок в будинку виявився в пріоритеті -тому зі стартом карантину популярність цієї категорії зросла на 356%. Цього року весняне генеральне прибирання теж здалося хорошою думкою - тому  в кінці першого місяця сезону в порівнянні з його початком можна було помітити приріст у розмірі 9% зацікавлених.

У минулому березні було зафіксовано +24% інтересу до категорії "Краса і здоров'я". Цього року тенденція триває - під час локдауну зацікавлених за місяць стало +100%.

Коли у 2020 році було важко вийти на вулицю і придбати їжу, покупка продуктів харчування і напоїв онлайн стала гарною альтернативою для +91%. Сьогодні зацікавлених у продуктах онлайн вже менше - +17% у березні. 

Настільні ігри та ігрові приставки в березні 2020-го стали купувати на 79% і 51% більше. А вже в цьому році їх популярність дещо впала — до 14% і 9% відповідно.

У фаворити 2020 вийшли індивідуальні засоби пересування. Так, кількість зацікавлених в покупці велосипеда за березень 2020 зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%. У 2021 році можна спостерігати схожі настрої — +55% покупців в категорії "Вело", і +22% в "Мото".

У фаворитах кінця березня - початку квітня 2021 опинилася кліматична техніка. Зацікавлених вибрати собі ідеальний кондиціонер стало більше на 650%, кількість оголошень збільшилася на 167%.

У березні 2021 року українці стали підбирати собі роликові ковзани на 104% частіше. Пропозицій теж додалося - на 73%.

Категорія "Краса і здоров'я" залишилася такою ж популярною серед претендентів, як і у 2020, а ось пропозицій від продавців в ній трохи менше — -33%. Проте серед покупців виділилася ще одна категорія-лідер - освіта і спорт. Шукати можливості прокачати тіло і мозок почали у 2 рази частіше, а протягом березня додалося і пропозицій на 23%.

З настанням першого весняного тепла люди стали цікавитися товарами для туризму на 100% частіше.

Послуги в категорії Реклама, поліграфія, маркетинг та інтернет стали користуватися більшою популярністю на 85%, а пропозицій додалося на 43%.

У топ найпопулярніших категорій потрапили перевезення та оренда транспорту. Ними стали цікавитися на 84% частіше.

Українці шукають товари для ремонту на 82% частіше.

Довідка про компанію

OLX - один з найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує майже 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється на 4 млн нових пропозицій. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Ганна Бредіхіна

Теги за темою
Коронавірус пандемія
Джерело матеріала
loader
loader