Рада прийняла закон про рекламу на вулицях. Що це означає
Рада прийняла закон про рекламу на вулицях. Що це означає

Рада прийняла закон про рекламу на вулицях. Що це означає

Законопроєкт №5094 щодо удосконалення законодавчого регулювання в галузі зовнішньої реклами, який має зупинити неконтрольовану зовнішню рекламу, Верховна Рада схвалила в першому читанні.У четвер 3 червня відповідне рішення підтримали 334 депутати.У пояснювальній записці до документа йдеться про те, що за останні роки у сфері розміщення зовнішньої реклами склався цілий комплекс проблем законодавчого регулювання.Узагальнюючи, їх можна звести до наступних:• не визначений порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами – розпорошені вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами, немає єдиного узгодженого і комплексного підходу;
• виникнення корупції у сфері регулювання розміщення зовнішньої реклами на місцевому рівні;
• хаотичний характер розміщення засобів зовнішньої реклами у межах населених пунктів, відсутні вимоги до технічних характеристик і естетичного вигляду рекламних конструкцій;
• нерозмежованість рекламних засобів і порядку і вимог до розміщення вивісок;
• відсутні уніфіковані процедури надання адмінпослуг з видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
• відсутній відкритий доступ до інформації та документів з питань розміщення зовнішньої реклами;
• відсутнє державне регулювання розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів вздовж автомобільних доріг загального користування державного значення."Відповідно до офіційних даних обласних державних адміністрацій, в період з 2012 року по теперішній час в деяких областях України було видано в середньому 150 - 200 дозволів на розміщення зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг України за межами населених пунктів, а деякі області України взагалі за вісім років не видали жодного дозволу на відповідне розміщення зовнішньої реклами", - розповіли депутати.Згідно з документом, ухвалення законопроєкту обумовлене необхідністю урегулювання згаданих проблем та створення правових і сприятливих умов для ведення діяльності у рекламі. Документ встановлює чіткі критерії та вимоги щодо ідентифікації реклами: наприклад, кожна реклама повинна буде містити QR-код, за яким можна буде перевірити законність її розміщення. Також встановлюються певні заборони та обмеження на розміщення реклами на дорогах.Також закон передбачає розробку та впровадження дизайн-коду населених пунктів, упорядкування фасадної реклами та розробку схеми розміщення зовнішньої наземної реклами. Окрім того, встановлюється чіткий та прозорий порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами.2020 року в Києві реалізували 130 кампаній соціальної реклами. Вона була присвячена, зокрема, темі Covid-19, сирітству, необхідності допомагати людям похилого віку та безпритульним тваринам.

Джерело матеріала
loader
loader