У Миколаєві викрили діяльність шахрайського call-центру, оператори якого представлялись жертвам працівниками банку та заволодівали їхніми персональними даними.Організувала діяльність центру 33-річна мешканка іншого регіону, якій допомагали двоє місцевих жителів, повідомляє поліція Миколаївської області.Call-центр організували в одному з офісних приміщень у центрі міста. На момент проведення слідчих дій там знаходилися 30 операторів. Поліцейські провели обшук, у результаті якого вилучили та направили на експертизу 102 комп'ютери, сервер та 28 мобільних телефонів. Під виглядом працівників фінустанов зловмисники дізнавалися персональну інформацію людей, а також коди та паролі, що надходили потерпілим у повідомленнях. Для цього вони використовували психологічні методи впливу та діяли по заздалегідь прописаній інструкції. Гроші жертв шахраї одразу ж переказували на власні рахунки.У поліції відкрили кримінальне провадження за шахрайство. Триває досудове розслідування. Встановлюється коло причетних до злочину осіб та загальна сума завданих збитків. Затриманим загрожує покарання до трьох років позбавлення волі.
СБУ заблокувала діяльність зловмисників, які щомісяця викрадали понад 3 млн грн з рахунків клієнтів приватних і державних банківських установ в Україні та за її межами. Зловмисники називали себе працівниками банків, телефонували клієнтам фінустанов і дізнавалися CVV-коди, номери і пін-коди платіжних карток. Після отримання доступу до клієнтських рахунків зловмисники переводили кошти на підконтрольні банківські рахунки.