Компанія LG представила оновлений логотип
Компанія LG представила оновлений логотип

Компанія LG представила оновлений логотип

Південнокорейська компанія LG представила оновлений дизайн логотипу, який отримав назву «Обличчя майбутнього». Кілька яскравих варіантів дизайну, заснованих на існуючому логотипі, зберігають звичний вигляд і в той же час відображають стиль цифрового покоління.

Нові версії дизайну представляють собою сучасну інтерпретацію логотипу компанії, яка пропонує свіжі і барвисті вирази, які є втілення об’єднує молодь, суспільство, технології, світ і майбутнє концепції. Згідно з наявними даними, спочатку новий логотип з’явиться на візитних картках співробітників LG, причому вони зможуть самі вибирати, який з доступних варіантів дизайну використовувати. Самі ж візитки будуть виготовлені з переробленої целюлози.

Надалі LG планує використовувати оновлений логотип в рекламних роликах своїх продуктів, які націлені на залучення уваги потенційних покупців. Відзначається, що LG готується до запуску масштабної рекламної кампанії, мета якої полягає в поліпшенні іміджу бренду і залучення уваги покупців. У кампанії будуть задіяні молоді та перспективні співробітники LG, що працюють в сфері виробництва акумуляторів для електромобілів, OLED-дисплеїв, які розробляють технології на основі ІІ-алгоритмів і ін.

«Ми хочемо привнести трохи творчої енергії в бренд LG і докласти зусиль, щоб бренд пройшов значну і інноваційну еволюцію», – прокоментували появу оновленого логотипу в LG.

Джерело матеріала
loader
loader