/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F104%2Fb2c14dfaa591ed172602138f758ee897.jpg)
Hyundai вирішив відмовитися від свого найкращого двигуна
Компанія Hyundai ухвалила рішення відмовитися від свого потужного двигуна - V8.
Йдеться про п'ятилітровий агрегат сімейства Tau, який встановлювався на преміум-бренд Genesis, що належить концерну Hyundai Motor.
Перший двигун V8 серії Omega у концерну Hyundai дебютував в 1999 році разом з флагманським седаном Equus і був розроблений компанією Mitsubishi.
4,5-літрова "вісімка" розвивала 260 кінських сил, а в 2008 році на ринок вийшов 4,6-літровий мотор V8 власної розробки серії Tau.
Його отримали седан Hyundai Genesis і позашляховик KIA Mohave.
Цей двигун зі збільшеним до 5,0 літра робочим об'ємом досі в строю, але до теперішнього часу він залишився тільки в моторному лінійці Genesis G90.
На заміну атмосферноve 5,0-літровому V8 серії Tau прийде 3,5-літровий бітурбомотор V6 T-GDI сімейства Smartstream - на ринку він вже відомий за моделями Genesis G80 і GV80.
Він поступається "вісімці" за потужностю (380 кінських сил проти 425), проте трохи перевершує її за крутним моментом (530 ньютон-метрів проти 520).
Куди важливіше, що максимальна тяга у бітурбомотора доступна в широкому діапазоні - від 1 500 до 4 500 обертів на хвилину, тоді як у атмосферного V8 пік моменту досягається тільки за 5 000 обертах.
Додамо, що Hyundai Motor не єдина автомобільна компанія, яка відходить від використання V8.
Що й казати, якщо на Toyota Land Cruiser 300 не залишилося жодної "вісімки".

