Щорічний звіт Reuters Institute зафіксував зростання довіри до онлайн-новин під час пандемії коронавірусу.
Звіт базується на опитуванні YouGov, проведеному серед понад 92 тисяч споживачів онлайн-новин 46 «ринків». Загалом, довіра до новин виросла в середньому на шість процентних пунктів після початку пандемії. Цей рівень подібний до рівня 2018 року.
44% опитаних заявили, що здебільшого довіряють новинам. Переважна більшість людей у різних країнах вважають, що новини повинні відображати низку поглядів і бути нейтральними (66%), хоча молодші групи вважають, що «неупередженість» може бути неприйнятною або небажаною, наприклад, у питаннях соціальної справедливості.
Найвищій рівень загальної довіри до новин зафіксований у Фінляндії (65%), а найнижчий – у США (29%), що можливо, пов'язане з імпічментом Дональда Трампа, виборами 2020 року та штурмом Капітолію у січні 2021 року. Автори звіту припускають, що інтерес до новин особливо впав серед консервативної частини населення США.
«Наші дані свідчать про те, що багато прихильників Трампа, можливо, взагалі відмовляються від новин», – говориться у звіті.
Загалом, у західних країнах спостерігається зростання споживання інформації новинних порталів, що користуються довірою.
Телевізійні новини продовжували демонструвати високі показники споживання в деяких країнах. В друкованих медіа спостерігається різкий спад, оскільки карантинні обмеження вплинули на фізичне поширення газет.
Інститут вивчення журналістики Reuters є дослідницьким центром при Оксфордському університеті, який відстежує тенденції в ЗМІ. Reuters Institute фінансує Фонд Thomson Reuters, благодійний підрозділ Thomson Reuters.
Фото: pepperberryfarm/Flickr