Будь-який автоприхильник може опинитися в ситуації, коли у його автомобіля розрядиться акумулятор. В результаті чого, двигун не заведется, і нікуди не зрушиш. Найчастіше таке відбувається в холодну пору року, адже при низьких температурах, акумулятор гірше тримає заряд.
І що робити в цій ситуації? Звичайно, можна придбати нову АКБ, однак її ціна нерідко досить висока, тому кращим рішенням буде зарядка батареї.
Щоб подовжити термін експлуатації акумулятора, важливо правильно заряджати його та використовувати для цього якісний пристрій. Такі прилади слід купувати у перевірених постачальників, які торгують сертифікованим товаром. Спеціалізований інтернет-магазин 220 Volt співпрацює безпосередньо з виробниками та офіційними дилерами, тому може запропонувати заводську якість за прийнятною ціною. На сторінці ви знайдете багатий вибір зарядних різних типів.
Види зарядних пристроїв
Залежно від способу використання прилади поділяються на: зарядні (ЗП) та пуско-зарядні (ПЗП). Першими живлять тільки електричні акамулятори АКБ, що зняті з автомобіля. Другі завдяки високому імпульсному струму одразу запускають двигун машини з виснаженим акумулятором. Це більш потужні, довговічні та універсальні апарати. Обираючи таке зарядне приладдя, треба брати до уваги максимальні цифри пускового імпульсу. Зазвичай, виробник вказує їх на упаковці.
Особливості заряджання акумуляторів АКБ
Можна виділити такі режими зарядки:
- здатний видавати постійну силу струму. Таким чином ємність відновлюється повніше та більш швидше. Але наприкінці можливе закипання електроліту, що скорочує термін роботи АКБ. Для екстреного заряджання рекомендується так званий експрес-режим. Завдяки цьому напруга зростає поступово за незмінної сили струму, яка падає після досягнення певного вольтажу. Такий спосіб
- Із постійною напругою. Процес заряджання починається з максимальним струмом, що знижується з відновленням заряду. Спочатку зарядка йде активно, але потім струм просідає, і 100 % відновлення ємності не відбувається. У разі повністю виснаженої АКБ також можливе закипання електроліту. Але в сучасні моделі вбудовується обмежувач, що не дозволяє подавати на клеми більше 25 А.
Сучасні мікропроцесорні ЗП поєднують переваги кожного способу. На початку заряджання проводиться постійним струмом, а в кінці — постійною напругою. Перемикання режимів може відбуватися автоматично. Хоча є повністю автоматичні зарядні, професіонали воліють мати змогу коригувати параметри вручну.
На сучасному авторинку можна знайти великий вибір акумуляторних батарей від відомих і зарекомендували себе виробників.