В суботу, 24 липня, в Лондоні пройшов 12-й етап Чемпіонату світу з Формули E, який засвідчив, що чемпіона ще не визначено, а битва за титул буде запекла.
Заїзд, що вперше пройшов на трасі Ex.
Cel у Лондоні, довжиною 2,25 км, дав нового переможця.
До слова, з 12 гонок переможцями виходили дев’ять різних водіїв.
Це була непроста субота для DS TECHEETAH, але, зайнявши 8 місце, Антоніо Фелікс Да Коста зумів повернути DS TECHEETAH на перше місце в рейтингу команд, й обійти на 2 бали Envision Virgin Racing.
Зараз португальський пілот займає 2-е місце у заліку пілотів з відставанням у 1 очко від лідера.
Француз Жан-Ерік Вернь відстає від лідера на 13 очок, однак попереду лишається ще три гонки.
І свої амбіції на лідерство він продемонстрував, фінішувавши 12-м, після неймовірного проходження з 23-го місця на старті.Болід DS E-TENSE FE21 продемонстрував конкурентоспроможність на британській трасі, взявши перше місце для Верня та четверте для Да Кости на перших кваліфікаційних заїздах.
Друга кваліфікаційна сесія була перервана дощем, та все ж таки обом пілотам вдалося кваліфікуватися в групі 1: Да Коста отримав 17-й результат, а Вернь – 23-й.
Да Коста на старті зумів зайняти декілька позицій і завдяки хорошій гонці фінішувати 8-м.
Наступний етап гонки в Лондоні відбудеться сьогодні, в неділю, о 15:04.Антоніо Фелікс Да Коста, (фінішував 8-м):.
“У нас була типова боротьба в кваліфікації через те, що ми потрапили в групу 1, і цього разу траса висихала після дощу, тому всі після нас йшли швидше… Починали з 17 місця, а фінішували 9-ми – непогано, це був важкий день, але ми отримали кілька дуже цінних очок як для команд, так і для турнірного заліку.
Поволі ми їх наздоганяємо!” Жан-Ерік Вернь, (фінішував 12-м):.
“Бути в групі 1 завжди складно.
З огляду на ситуацію, ми вирішили змінити силовий агрегат, щоб бути в безпеці до кінця сезону, хоча це коштувало нам штрафного проїзду на Drive-Through.
Сьогодні машина почувалася по-справжньому добре, тому я не можу дочекатися завтрашніх перегонів!”.
Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:.
“Після дуже успішної першої практики був продемонструваний справжній темп DS E-TENSE FE21.
Вранці було важко, враховуючи, що ми опинилися в групі 1, а додайте до цього ще й мокру ранкову практику.
Ці дві речі разом ускладнили кваліфікацію.
В групі 1 обидва наші водії опинилися у другій половині решітки.
Однак ми скористались можливістю змінити інвертор Жан-Еріку Верню, що означало, що нам довелося зупинитися на 10 секунд.
Да Коста провів солідну гонку, яка вилилася в 8-му позицію, повернувши нас на перше місце в командному заліку, а Антоніо – на 2-е у заліку серед водіїв.
Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance:.
“Сьогодні ми знову набрали дорогоцінні бали в обидвох змаганнях.
Враховуючи умови та вихідну позицію наших водіїв, ми знову довели рівень продуктивності нашого DS E-TENSE FE 21.
Після цього раунду DS TECHEETAH знову лідирує в турнірній таблиці команд, а Антоніо лише на 1 очко від вершини в турнірній таблиці водіїв.
Фінальні битви будуть вестись в дуже тісній боротьбі, але команда готова прийняти виклик”.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.