Інтриги, хитрощі та дискваліфікації: чим запам’яталися гонки Formula E у Лондоні
Інтриги, хитрощі та дискваліфікації: чим запам’яталися гонки Formula E у Лондоні

Інтриги, хитрощі та дискваліфікації: чим запам’яталися гонки Formula E у Лондоні

Траса із накритими дахом та відкритими ділянками вперше була використана на міжнародних змаганнях з автоспорту.

Ця подія однозначно увійде в історію автоспорту.

Два британці посіли місця на подіумі, наче, їм допомагала рідна земля.

Спочатку це був пілот команди BMW i Andretti Motorsport Джейк Денніс, який в гонці 12 етапу показав домінуючу ефективність і побачив перед собою картатий прапор першим.

У шаленій гонці 13-го етапу Алекс Лінн здобув емоційну домашню перемогу Mahindra Racing у їхньому 40-му Е-Прі.

27-річний юнак нарешті відчув смак успіху на верхній сходинці.Подвійний подіум для Ніка де Фріса перемістив його на першу позицію у турнірній таблиці заліку пілотів із форою у шість очок.

Тому ми всі очікуємо фіналу сезону в Берліні та визначального фінального Е-Прі сезону.

У правилах Формули Е є деякі дуже дивні лазівки, і заслуга Аллана Макніша та решти співробітників піт-лейну команди Ауді за те, що вони прочитали кожне його слово та зрозуміли, де можна отримати перевагу.

Під час лондонського E-Prix, який частково проходив у приміщенні та частково на вулиці, водій Audi Sport Abt Schaeffler Лукас ді Грасі завоював кілька позицій та лідерство завдяки одному трюку.

Важлива деталь: лондонський E-Prix отримав піт-лейн і принаймні частину гоночної поверхні в приміщенні, всередині центру Ex.

Як наслідок, піт-лейн, зокрема, мав трохи гладку поліровану бетонну підлогу.

На завершальному етапі гонки водій Porsche Андре Лоттерер в’їхав прямо в бік Антоніо Фелікс да Коста з DS Techeetah, демонструючи тривалу сесію з жовтим прапором.

Після того, як відкрилися піти (можливість заїхати в бокси), але ще до того, як автомобіль безпеки Mini зійшов з траси, Ді Грассі спустився на піт-лейн, де обмеження швидкості піт-лейн насправді значно перевищує швидкість кола, коли ним їде Safety Car.

Це означало, що їдучи сьомим, Ді Грасі фактично вийшов із боксів в якості лідеру пелотону.

Але це не допомогло – за це судді його покарали.

Під час перегонів ді Грасі був показаний чорний прапор, але команда Audi вирішила, що може оскаржити це рішення, і проігнорувала заклик зупинитися.

В результаті автомобіль був дискваліфікований з E-Prix, незважаючи на те, що він першим перетнув фінішну лінію.

Причиною появи чорного прапора під час перегонів стало “порушення правил піт-стопу”, що, наскільки можна зрозуміти, означало, що те, що зробив Ді Грассі, було абсолютно незаконним, або команда Ауді просто неправильно прочитала правила.

UNSEEN FOOTAGE!@Lucasdigrassi almost pulled off an audacious move after nipping through the pitlane to grab the lead during a safety car period.

But it was ruled he didn't come to a stop before exiting the pit and was black flagged for declining a drive-through penalty.

com/DeXEI11K0VОдразу обидва пілоти від команди Nissan e.

Обидва використали більше, ніж встановлені 47 к.

Вт*год енергії за рішенням директора перегонів.

Буемі перетнув лінію четвертим, а Роуленд – десятим.

Проте вони були дискваліфіковані, і за результатами Едо Мортара (ROKiT Venturi Racing) і Паскаль Верляйн (TAG Heuer Porsche) переходять на позиції вище, до очкової зони, тоді як португалець Антоніо Фелікс да Коста (DS TECHEETAH) здобув 8 місце, і опинився на одне очко від лідера заліку Сема Берда (Jaguar Racing) станом на першу гонку Лондонського Е-Прі.Зміни також передбачали, що DS TECHEETAH підніметься на два очки перед Envision Virgin Racing і очолить залік команд.

Перед фіналом Чемпіонату Formula E, який відбудеться вже цими вихідними у Берліні (Німеччина), маємо таку ситуацію у заліку пілотів.

А ось так розташувалися лідери у заліку команд-учасниць Формули Е.

Джерело матеріала
loader
loader