З нагоди тридцятиріччя України компанія ARTWINERY випустила легендарне українське ігристе "Артемівське" в тематичному дизайні.
Етно-ігристе стане кращим подарунком та сувеніром для друзів та колег із закордону. Кількість тиражу обмежена і буде доступна до продажу виключно в інтернет-магазині виробника та в мережі Duty-free.
"Із здобуттям незалежності України наше підприємство отримало можливість створювати ігристі вина під власними торговими марками, замість "Радянського шампанського". Тож бренд "Артемівське" народився разом з Україною й досі залишається найулюбленішим ігристим українців. Чим пишається вся компанія ARTWINERY. Тому етно-колекція "Артемівського" - більше ніж просто подарунок Україні до Дня Незалежності, це частина її історії", - прокоментував Ігор Толкачов, генеральний директор компанії.
Як розповіли в компанії, святкове лімітоване "Артемівське" представлено трьома найпопулярнішими смаками – брют, напівсухе та напівсолодке. Всі вони будуть доступні до продажу у всіх аеропортах України.
"До кінця серпня етно-колекція має з'явитися магазинах duty free. Тож поціновувачі української класики зможуть взяти частинку свята в особливому українському оформлені з собою як сувенір для близьких, друзів та партнерів. Адже бренд "Артемівське" вже давно відомий за межами України і вважається одним з кращих її продуктів у своїй категорії", - прокоментувала Надія Швець, директор з маркетингу.
Крім того, один з найпопулярніших смаків даної колекції – "Артемівське" напівсухе вже доступне на сайті виробника за попереднім замовленням.