Українські вина як частина культурного коду країни
Українські вина як частина культурного коду країни

Українські вина як частина культурного коду країни

Гіоргі Іукурідзе, CEO компанії SHABO розповів, чому національне визнання у світі – це те, над чим потрібно працювати не лише державі, але й бізнесу.

Та як мрія "створювати Великі вина" нанесла Україну на міжнародну вину карту світу. 

SHABO системно працює над формуванням актуальної репутації національного бренду. Зі свого боку - ми вже не перше десятиліття створюємо якісні вина, які визнають міжнародні експерти. Тільки за останні 8 років українські вина SHABO відзначені близько 500 призовими медалями престижних всесвітніх дегустаційних конкурсів, а нещодавно  завдяки цим винам Україна вперше завоювала два золота на авторитетному Decanter 2021 у Лондоні. Наші вина обирають ресторани Michelin, а Україна представлена в славнозвісному музеї вина в Бордо. Українському вину і правда є що розказати!

А починалася все з мрії. З мрії засновника компанії, мого батька Важі Іукурідзе - створювати Великі вина України. Наша сім'я родом з Грузії, в Україні ми вже 40 років. Те, що нам вдалося зробити на сьогоднішній день для українського виноробства - це наш спосіб сказати: «Спасибі!» українцям і Україні за те, що дали нам можливість реалізуватися і показати, що на українській землі можна робити Великі вина!

Від занедбаного заводу до однієї з найуспішніших та найкрупніших виноробень України. У 2003 році ми придбали один з найстаріших винних заводів України. Отримали його в зруйнованому стані. Почали з великих інвестицій в кращі виноградники і сучасне обладнання. Запросили кращих професіоналів, зібрали команду-однодумців, працювали над своєю ідеальною формулою створення вин та розробляли особливі купажі.

Українські вина як частина культурного коду країни - Фото 1
Гіоргі Іукурідзе, CEO компанії SHABO 
 


В процесі ми зрозуміли, що наша мрія набула ще більш глибокі смисли і важливу місію - забезпечити українців правом пишатися вином своєї країни. Аби реалізувати цю місію, ми вибрали основні напрямки для розвитку: робота в виноградниках, позиціонування на світовому ринку Бренда українського вина та культури пиття в Україні серед співвітчизників.

Найдорожче, що є у винороба – це його виноградники. Саме тут народжується вино, саме тут формується його смак і аромат. Два сторіччя тому швейцарські винороби назвали теруар Шабо «Раєм для виноробства». У цьому переконані і ми. Тут теруар для створення Великих Вин: географічне положення, кількість опадів, висота над рівнем моря, близькість до води тощо.

Власні виноградники – це не просто виноробний почерк SHABO, але й запорука того, що ми розкриємо всі властивості винограду і збережемо в пляшці унікальність теруару. У нас 1 200 га власних виноградників. Ми завезли добірні сорти з кращих розплідників Франції, Італії та Грузії. Ми 80% свого часу присвячуємо роботі у виноградниках. Працюємо з найкращими спеціалістами, серед яких експерт зі світовим ім’ям Stéphane Derenoncourt із Франції.

Українські вина як частина культурного коду країни - Фото 2
 
 



Тельті-Курук – унікальна візитівка України. Нам вдалось зберегти і примножити український автохтонний сорт Тельті-Курук. Подібного немає ніде більше в світі! Його завезли ще турки-османи. В SHABO найстарші насадження, їх вирощують з 1972 року. Саме з Тельті-Курук створено перше та єдине в Україні вино Контрольованих найменувань за походженням, що є аналогом фр. Appellation d’Origine Controlee.

Головний фундамент успіху – якість продукту та беззаперечна віра в справу, яку робиш. В нього ми вкладаємо найбільше зусиль. Переконаний, без якості продукту неможливо побудувати успішний бізнес. Той бізнес, роботу\послуги якого будуть гідно оцінювати не лише співвітчизники, але й споживачі за кордоном. Тим самим закріплюючи позиції України на міжнародній арені.

Українські вина як частина культурного коду країни - Фото 3
 
 



Українське світові. Національну продукцію  високо оцінюють міжнародні експерти і світові шанувальники.  І це дозволяє розширювати кордони Бренда українського вина. Сьогодні наша продукція представлена в 20 країнах. У нас чотири фірмових магазини в Китаї та один у Тбілісі.

У виноробної України є свій акцент! І однозначно, смак та славна історія. Якомога більше розкрити все це намагається Центр культури вина SHABO.

Він давно є однією з ключових туристичних точок одеського регіону, визнаний частиною культурної спадщини Європи і внесений до європейської карти музеїв вина. У когось воно асоціюється з міні-Швейцарією, у когось з шато у Франції, для мене ж, завжди було важливо підкреслити, що це саме в Україні.

Корпоративна соціальна відповідальність – суперсила бізнесу. Ми продовжуємо розвивати туристичний напрямок у регіоні, підтримуємо заклади здоров’я та освіти. Переконані, що європейський рівень життя потрібно створювати і в селах, і в невеликих містах. І у цьому бізнес може відігравати важливу роль.

Великі вина України існують! З першого дня ми знали, що Україна може створювати Великі вина. На цьому переконанні будували нашу компанію. І в цьому році презентуємо унікальну Фамільну колекцію.

 



Весь цей час ми руйнуємо стереотипи та затверджуємо нові стандарти: в Україні є чудові вина, є класні теруари, є сильні винороби. Коли на міжнародних виставках у 2010-2011 роках на своєму стенді ми писали величезними буквами Wines of Ukraine, багато присутніх взагалі не знали, що Україна робить вина. Проте після дегустації люди стверджували, що українське вино стало для них відкриттям. І саме якість цього продукту і дозволяла підписувати всі контракти щодо експорту. SHABO стала першим українським підприємством, що вийшло на міжнародні виставки такого рівня, як ProWein Dusseldorf, VinExpo Bordeaux і інші, тим самим голосно заявивши про Україну як про виноробну країну. Участю в найбільших світових виставках і конкурсах ми створювали виноробну репутацію не тільки компанії, але і України. І для нас за честь і далі тримати таку високу планку.

 

Українські вина як частина культурного коду країни - Фото 4
 
 
Теги за темою
Україна алкоголь
Джерело матеріала
loader
loader