На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Філософія бренду glo™ передбачає постійний пошук та створення несподіваних поєднань, а також відмову від компромісів. Бренд не боїться кидати виклик собі та усталеним стандартам і переконаний: кожна людина — унікальна та неповторна особистість.
Яким міг би бути світ, де кожен може вільно виражати себе та свої бажання? Новий відеоролик бренду glo™ дає змогу уявити це. Разом із Лесею Нікітюк бренд відкриває двері у сміливий та безкомпромісний світ hyper+ — своєрідну паралельну реальність, де можна просто бути собою на всі сто відсотків та отримувати задоволення від кожного моменту життя.
Свобода самовираження без упереджень — головна ідея креативної відеороботи від бренду glo™. Щоб розповісти цю історію про сміливість та внутрішню силу, бренд зібрав зіркову команду: яскраву амбасадорку бренду Лесю Нікітюк, режисерів Леоніда Колосовського та Дмитра Голумбевського, студію The Martini Shot, а також блискучий акторський склад. До нього увійшли хореограф та учасник шоу "Танці з Зірками" Дмитро Жук, блогер Євген Таллер, танцюрист шоу "Танцюють Всі" Бахтіяр Ібрагімов та інші.
"Ми з брендом віримо в одне й те саме: якщо бути вірним справжньому собі, відкритим світу, вперто йти до мети та не погоджуватися на компроміси — можна жити таким життям, про яке завжди мріяв,” — прокоментувала Леся Нікітюк своє партнерство з брендом glo™.
У яскравих героях hyper+ світу кожен може впізнати себе. Вони самобутні особистості, які мають що показати світу та сміливо втілюють свої бажання у життя. Наприклад, дівчина з офісу в обідню перерву піддається драйву хіп-хопу та пускається у танець посеред вулиці. Майстер ремонтних дорожніх робіт стає суперзіркою крутої блогерської платформи. А хлопець, просто прогулюючись площею, малює у своїй уяві фантастичний світ.
Кожна історія hyper+ світу є цікавою та спонукає замислитися, що бути собою — це дійсно круто. Варто лише відкинути упередження та стереотипи, прийняти себе і свої захоплення й відкрити власний неповторний унікальний стиль.
Сміливі експерименти, несподівані поєднання та відчуття свободи притаманні всьому, що робить бренд glo™ — від нестандартних проєктів до стильних інноваційних девайсів. Недарма glo hyper+ подарував своє ім'я неймовірному світу з ролика, адже стильний пристрій здатен вдало підкреслити індивідуальний образ свого власника.
Лінійка glo™ hyper+ — це спроба відображення стилю, втілена в бездоганній комбінації текстур, ліній та сучасному дизайні. Елегантний чорний, довершений синій, бездоганний білий чи вишуканий золотий — кожен із кольорових варіантів девайсу є особливим і дає можливість підкреслити свій автентичний стиль.
Ролик про світ hyper+ — не перша велика колаборація бренду glo™ з Лесею Нікітюк, яка нещодавно стала амбасадоркою бренду. Крутий старт співпраці бренду glo™ і народної зірки Лесі Нікітюк говорить про те, що від бренду можна очікувати багато цікавого. Стежте за новинами на офіційній сторінці бренду glo™ в Instagram @glo_ukraine.
Дивіться також: Інстаграм дня: Блиск і діаманти в роботах пакистанської художниці Сари Шакіль.