У системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним
У Києві провели перевірку роботи сервісу е-квиток. Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко розповів про перевірку роботи сервісу та результати проведеного аудиту. Про це повідомляє пресслужба КМДА.
«Насамперед кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за «безпаперовий» період 2021 року, порівняно з минулим, виросла на понад 250%», – заявив Олег Половинко.
У 2020-му з 14 липня до вересня 2020 року було валідовано 24 млн е-квитків, тоді як за аналогічний період цього року – 65 млн.
Значну роль у користуванні відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються. Тобто валідатор може не прийняти електронний квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це.
«Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть/не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – підкреслив Олег Половинко.
Нагадаємо, що у системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.
Також КП «Київпастранс» уже впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.
«Зворотній зв’язок – основний канал трансформації», – зазначив Олег Половинко, оскільки, на його думку, саме зворотній зв’язок допомагає налаштовувати та розвивати системи.
Нагадаємо, наприкінці літа стався збій купівлі Е-квитків у метро Києва. Через технічний збій автоматичної системи оплати проїзду у Києві у пасажирів виникли проблеми із купівлею разових поїздок.
До слова, із 1 липня у наземному транспорті Києва вже немає кондукторів, які продають квитки на проїзд в тролейбусах, трамваях і автобусах.
Як відомо, на сайті КМДА оприлюднили розпорядження, згідно з яким е-квитки повинні будуть запрацювати на всіх маршрутах громадського транспорту в Києві до 1 січня 2023 року.
Зараз е-квиток працює в метро і транспорті «Київпастрансу» (трамваї, тролейбуси, великі автобуси). За попереднім розпорядженням КМДА, система мала запрацювати в маршрутках до 1 липня 2021-го.
Також до кінця 2022 року відклали дослідницьку експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Спочатку цей етап повинні були завершити до 30 жовтня 2019 року. До кінця 2022 року відклали і видачу студентських та учнівських квитків, які є носіями електронного квитка.