Саморегулівний меморандум про рекламу азартних ігор було укладено, щоби не провокувати появу подальших додаткових обмежувальних заходів. Про це в інтерв'ю «Детектору медіа» розповів комерційний директор «1+1 media» Валерій Варениця.
«Коли запроваджували обмеження на алкоголь, ми як галузь теж ухвалювали самообмеження, щоби зайвий раз не дратувати глядачів і контролюючі органи. Беттінг – законодавчо дозволена категорія, але в неї є певні іміджеві складові. Тому, щоби не провокувати появу подальших додаткових обмежувальних заходів, ми це зробили.
Я часто наводжу приклад внутрішніх самообмежень західних виробників кондитерських виробів: вони домовляються не спонсорувати дитячий контент, не виходити з рекламою в контенті, який націлений головним чином на дітей. І їм не потрібні для цього законодавчі обмеження. Меморандум ІТК складали разом юристи телеканалів і учасників ринку беттінгу. Так само свого часу було і з алкоголем», – зазначив він.
Раніше представники медіаіндустрії розробили Меморандум щодо реклами азартних ігор, організаторів азартних ігор та спонсорства телепередач з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор. У документі викладені основні моменти, необхідні для врегулювання, з метою однозначного трактування правових норм у частині реклами азартних ігор на телебаченні.
Цей документ не створює нових законодавчих норм і не впливає на визначений законодавством обсяг прав та обов’язків телерадіоорганізацій, є відкритим для підписання як окремими суб’єктами інформаційної діяльності у сфері телебачення, так і їх об’єднаннями.
Фото: istockphoto.com