"Липові" акції, зіпсований товар або хамство продавця: куди скаржитися на проколи супермаркетів
"Липові" акції, зіпсований товар або хамство продавця: куди скаржитися на проколи супермаркетів

"Липові" акції, зіпсований товар або хамство продавця: куди скаржитися на проколи супермаркетів

Українцям розповіли, як вони можуть себе захистити від обману. Підприємці йдуть на все, щоб продати товар, навіть якщо при цьому страждає споживач.

Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!

Підписатися

Про це розповіли на сторінці координаційного центру з надання правової допомоги в соціальній мережі Facebook.

Буває так, що під час покупки продавець не повідомляє всіх характеристик товару, або ж його дефектів. Або в банку не договорюють стосовно відсотків, які будуть капати по кредиту.

Українцям розповіли, як захистити свої права.

Інформації, що вводить споживача в оману з боку виробника, є:

  • характеристики продукції (відомості про наявність продукції в обігу і її переваги, яку небезпеку може нести дана продукція, склад і методи використання продукції і т. д.);
  • гарантійний термін і гарантійне обслуговування продукції (ненадання гарантійного талона, невказання відділень, що здійснюють гарантійне обслуговування продукції);
  • спосіб продажу, ціну, наявність знижок або інших цінових переваг;
  • умови оплати, доставки, виконання договору купівлі-продажу;
  • місце розташування і повна назва продавця (у разі необхідності-місце розташування і повна назва особи, від імені якої виступає продавець);
  • характер, атрибути та права продавця(зокрема інформації про його особу, статус, наявність ліцензії тощо).

Спочатку потрiбно зафіксувати саме порушення, яке вводить споживачів в оману, і звичайно ж, зібрати всі докази.

Скрін, відео YouTube магазин
Скрін, відео YouTube магазин

Далі звертаєтеся до Антимонопольного комітету України, щоб порушник був притягнутий до відповідальності за свої дії. Там вимагайте припинити порушення законів України, а також відновити справедливість.

Даний орган вивчить матеріали справи, експерти зроблять висновки, після чого повинен винести свій вирок. Якщо раптом він був винесений не на користь споживача, у нього є близько двох місяців на те, щоб оскаржити його.

Магазин, скріншот: Youtube
Магазин, скріншот: Youtube

Термін притягнення підприємства до відповідальності - 3 роки з дня вчинення порушення, а в разі порушення тривало в часі - 3 роки з дня закінчення вчинення порушення.

Нагадаємо, українцям впарюють" змарніле "морозиво в супермаркетах: "миші зжерли". Клієнти поскаржилися на товар

Як повідомляв портал Знай.ua, популярний супермаркет підсунув українцям "померлі" торти і масло: "погрожували розправою". Експерту із захисту прав споживачів погрожували фізичною розправою

Також Знай.ua писав, клієнтка "Сільпо" закотила скандал, щоб не надягати маску

Теги за темою
Новини України новини світу
Джерело матеріала
loader
loader