/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F258d5120562f1427a1721d4ba1f316bc.jpg)
Дело танкера Delfi: экс-командиру корабля морской охраны сообщили о подозрении
Одеська обласна прокуратура повідомила про підозру колишньому командиру корабля морської охорони Одеського загону морської охорони.
Чоловіку інкримінують недбале ставлення до служби, що заподіяло істотну шкоду (ч. 3 ст. 425 КК України). Річ у тім, що командир корабля морської охорони пропустив до порту танкер Delfi, що затонув у 2019 році.
За даними слідства, у листопаді 2019 року командир корабля знав про наявні порушення у танкера Delfi та не вжив заходів щодо його затримання і конвоювання до найближчого порту.
Під час огляду судна прикордонниками було встановлено, що танкер перетнув державний кордон України без необхідних документів та з меншою за необхідну кількістю екіпажу – командою із трьох замість п’яти осіб.
Прикордонники зафіксували непрацездатність головних двигунів судна, втрату одного з якорів, відсутність палива та провізії.
— Внаслідок цього вантажний танкер в умовах шторму зірвався з якоря та, дрейфуючи, сів на мілину поблизу одеського пляжу Дельфін, де стався витік нафтопродуктів, – йдеться у повідомленні Офісу генпрокурора.
Аварія танкера Delfi
Танкер Delfi затонув у листопаді 2019 року напроти одеського пляжу Дельфін.
Перші три спроби власника судна підняти його успіхом не увінчалися. З кінця липня 2020 року операція з підйому танкера перейшла під контроль Адміністрації морських портів України.
Декілька разів з танкера фіксувалося витікання в море нафтопродуктів. У серпні 2020 року його вдалося поставити на кіль. У підйомі Delfi були задіяні буксири Topaz N і Diamond N.

