Компанія Netflix оцінила свій серіал Гра в кальмара в майже $900 млн.
Про це повідомило агентство Bloomberg, яке отримало секретні документи стримингової платформи.
За даними з документа, проект окупиться майже в 40 разів — на створення серіалу Netflix витратила всього $21,4 млн — це вкрай мало за мірками сучасних культових серіалів.
На кожну серію було витрачено близько $2,3 млн.
Наприклад, на створення першого сезону Гри престолів компанія витратила $50-60 млн.
У Netflix поки ніяк не прокоментували витік внутрішніх документів, проте юрист компанії повідомив Blomberg, що публікувати секретні дані компанії “недоречно”.
Гра в кальмара викликала хвилю насилля у школах - програвших лупцюють.
Таким чином Гра в кальмара обійшла американський серіал Бріджертон, який за місяць переглянуло 82 млн користувачів.
Прем’єра серіалу відбулася 17 вересня, і за короткий період проект став неймовірно популярним у всьому світі.
Він очолив чарти Netflix в 90 країнах.
Серіал також позитивно вплинув на взуттєву компанію Vans – продаж білих сліпонів виробника зросла на рекордні 7800%.
Головні герої серіалу носили аналогічне взуття, а попит також помітно збільшився і на зелені костюми.