Клієнт "ПриватБанку"із Запоріжжя заявив, що йому без його ж відома "нав'язали" кредит.
Про це йдеться в його відгуці на сайті "Мінфін".
Скарга на "ПриватБанк"
"Сьогодні заходжу на сайт, а там кредит на мене повісили. У мене принципове правило ніколи не брати кредитів. Служба підтримки стверджує, що це через негативний баланс по рахунку", - пише клієнт банку 25 жовтня.
Він припускає, що це сталося через збій, який днями спостерігався в банку, що підтвердила служба підтримки.
"... вона ж запевняла, що % по кредитах не буде, що я можу далі користуватися рахунком, що у мене з нього гроші не списали, а тільки зарезервувалися. Попри те, що я не користувався даним рахунком, вже пішли відсотки. Виходить та ж біда - мене роблять винним у їхніх помилках", - поскаржився він.
Реакція банку
У відповідь представник фінустанови написав, що на карті може утворитися негативний баланс у разі проведення раніше оплати на певному сайті й за умови наявності коштів на момент авторизації. Тоді, якщо сайт не відразу підтвердив списання зарезервованої суми, вона була в доступному балансі і могла бути використана клієнтом повторно.
"У такій ситуації овердрафт є вимушеним заходом і необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку й обслуговувати його згідно з вимогами платіжної системи. Інформація по овердрафту вказана в умовах і правилах надання банківських послуг", - йдеться у відповіді.
У "Приватбанку" також додали, що з даного питання була створена заявка на повернення коштів. Її розглянуть згідно з регламентом міжнародних платіжних систем.
Скарги на "ПриватБанк"
Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.
В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" в 69 гривень.
Ще один відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці
Автор: Юрій Годован