Дизайнерка Яся Хоменко створила колекцію світшотів, натхнену ідеєю Future Generation Art Prize — конкурсу для молодих митців від PinchukArtCentre. Теми проєктів 21 номінантки та номінанта Премії Яся поєднала з власно ідеєю інклюзивності та сталого споживання.
"Героїня Хоменко існує поза часом та умовностями. Її соціальна репрезентація та ідентичність деконструйовані, тому ми вважаємо, що саме вона може представляти і номінантів Премії, і відвідувачів виставки", — каже Яся. Одяг створений з повторно використаних матеріалів. Усі речі, що створює дизайнерка в рамках власного бренду — апсайкл.
Колаборація Ясі та PinchukArtCentre — перша з майбутньої серії співробітництва з молодими дизайнерами та дизайнерками.
“Цим проєктом PinchukArtCentre починає діалог зі світом молодих дизайнерів України, — каже Бйорн Гельдхоф, артдиректор PinchukArtCentre. — Надихнувшись амбіціями, талантом і захопливою роботою Ясі Хоменко, ми замовили дизайн, який би відображав цінності, котрі ми цінуємо. Пропозиція Ясі уособлює як різнобарвне майбутнє, за яке виступають художники, так і ідею стрічки — центрального символу бренду Future Generation Art Prize”.
Бренду Хоменко характерна деконструкція, яка вийшла з бажання зберегти екологію та створювати речі з вторинного текстилю. У межах проєкту з 1 по 19 грудня 2021 року Future Generation Art Prize та Яся запустили у соцмережах акцію #мійулюбленийсветр, яка нагадує про свідоме споживання. Автор найкращої фотографії в улюбленому светрі отримає у подарунок світшот з лімітованої колекції. Детальніше про конкурс — за посиланням.
Виставка Future Generation Art Prize 2021 продовжиться до 27 лютого 2022 року.
Смотрите также:
Украинский кот Степан снял рекламу для Valentino.
Исследование: Более 50 модных брендов причастны к вырубке лесов Амазонии.