Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (телеканали «Дом» та «UATV») має намір виділили понад 12 млн грн на створення соціального шоу «Про життя з Андрієм Пальчевським». Про це йдеться на сайті «Прозоро».
Компанія звертає увагу на те, що уся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Право на право». Тому були проведені творчі конкурси і визначені переможці. Серед них проєкт «Про життя з Андрієм Пальчевським».
Переможець тендеру ТОВ «Імаджинаріум», власником та керівником якого є Володимир Татаренко, власник компанії «Зе Медіа», яка проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.
В описі тендерних умов йдеться про те, що шоу може стати головним проєктом на каналі: «Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії».
Передбачається створення 60 випусків по 45 хвилин/випуск.
Нагадаємо, раніше МПІУ замовила у компанії працівника «1+1 media» виробництво п'яти політичних токшоу за 7 млн грн.
Ілюстрація: obozrevatel