/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F1934228207ddf53fbf3da663497a8f11.jpg)
"Хто розкриває пакети?": клієнтка звинуватила "Нову пошту" в крадіжці, їй відповіли
Чергова клієнтка заявила про крадіжку під час доставки "Новою поштою".
Про це вона написала у Facebook.
Дівчина стверджує, що відправила посилку батьку, однак вона прийшла йому не в повному складі.
"При мені посилка була запакована і наклейка була на шві пакету. А приїхала вона не повноцінною і наклейка була вже в іншому місці. Так як це був сюрприз, тато не міг знати, чого там бракує. Мій провтик, треба було все розказати і щоб він знав. Але суть не в цьому. Хто розкриває пакети на Новій пошті і чому звідти дістають чужі речі? Знайдіть цього пацюка і покарайте по заслугах", - пише вона.
Також клієнтка обурилася, що співробітники НП не перевіряють вагу посилки. Зокрема, в її випадку замість 300 г вказали у накладній вагу 2 кг.
У коментарях представник компанії вибачився за те, що сталося, й уточнив, що саме зникло з пакета.
"Зникли штани. Я дзвонила на гарячу лінію, мені обіцяли передзвонити і вирішити проблему, але ніхто так і не подзвонив", - відповіла клієнтка.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Скандал з "Новою поштою": українці масово не можуть дочекатися новорічних посилок (фото)
- Розбили ящик ікри: клієнтка "Нової Пошти" обурилася "дбайливою" доставкою посилок (відео)
- Пошкодили посилку й заклеїли скотчем: "Нова пошта" втрапила в скандал з крадіжкою (фото)

