Про це йдеться в матеріалі Auto-Consulting.
Слід зазначити, що 15 років тому – 2007 року, на відміну від 2022-го, в автосалонах був різнобій цін.
Хтось вказував вартість нових автомобілів у доларах США, хтось – у євро, а хтось, як сьогодні – у гривнях.
Тому щоб привести ціни до єдиного знаменника, все перерахували.
Тоді наочно помітна різниця з цінами на сьогоднішній день.
За основу для розрахунків брався курс 27,5 грн.
за $1 та 31,10 грн.
за 1 євро.
2007-го $1 коштував 5,05 грн, а 1 євро - 6,6 грн.
Нереальним стало те, що здорово подешевшали, наприклад, BMW X5 та Audi Q7.
Це з тим, що у роки було нормою найбільший обсяг двигуна (4,8 л), інші варіанти просто могли не пропонуватися.
Нині вже нормою став 2-літровий двигун на BMW X5.
А ще в ті роки X5 і Q7 були топові моделі, а потім Х7, Q8 і е-tron.
А ось BMW X3 – зберіг практично таку ж ціну.
Хоча, всіляких електронних "наворотів" у баварській трійці побільшало.
До вашої уваги повний перелік усіх моделей та, як змінилася їхня ціна за останні 15 років.
Лівий стовпчик - ціни 2007 року, правий - 2022-го:.
Які зміни чекають на автомобільний ринок України у 2022 році.
Україна стала лідером в Європі за динамікою зростання авторинку.
Експерти назвали автомобільний бренд, який найкраще зберігає свою ціну на вторинному ринку.