Santa Monica Studio та Play.
Station PC випустили спеціальний трейлер, який демонструє одну з ключових особливостей ПК версії колишнього PS4 ексклюзиву God of War — підтримку надшироких моніторів.
Мандруйте скандинавським світом і насолоджуйтесь неймовірними краєвидами на панорамному зображенні.
Підтримка надшироких моніторів створює ефект перегляду в кінотеатрі та переносить у світ God of War.
Station PC.
Втім все виявилося не так просто, як здавалося спочатку, коли розробники взялися за створення ПК-порту гри.
Про це Gamespot розповіли Міла Павлін (Mila Pavlin), провідний дизайнер користувацького досвіду в Santa Monica Studio та старший технічний продюсер Мет Девальд (Matt De.
За їх словами, у такій грі, як God of War, недостатньо просто змінити співвідношення сторін з 16:9 на 21:9.
По-перше, розробникам довелося адаптувати під новий формат весь інтерфейс гри.
По-друге, переграти гру та переглянути кожну сцену (особливо кат-сцени) на ультрашироких моніторах за участі Кратоса та інших персонажів, щоб налаштувати правильну поведінку камери.
То ж все це довелося виправляти і правильно налаштовувати вручну.
Як тільки ви розширюєте FOV, ви починаєте бачити речі, які ніколи не повинні були бачити.
На екран потрапляє усе, що раніше залишалося за кадром 16:9.
Наприклад те, як Атрей займає свою позицію для певної сцени, — пояснив Мет Девальд.
Як уже розповідав Game.
Way, окрім підтримки широкоформатних моніторів ПК версія God of War отримала низку інших графічних покращень, доступних власникам сучасних відеокарт від AMD та Nvidia.
Ультраширокий трейлер God of War.
Геймплей на надширокому екрані.