Про це заявив народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Чому питаннями призначення менеджменту в цю комісію (НКРТ – ред.) повинен займатися президент, для мене незрозуміло. У нас є чинна Конституція, і я вважаю, що повноваження там досить чітко описані. У нас є Кабінет міністрів для цього, для того щоб визначати, хто буде займатися тими або іншими питаннями», - сказав Бондарєв.
Він підкреслив: Галузевий регулятор повинен бути незалежним органом, щоб формувати прозору і обґрунтовану тарифну політику, а не приймати рішення на догоду кому-небудь. Депутат також нагадав: для металургів і аграріїв питома вага транспортних витрат у вартості їх продукції істотна, і необґрунтоване підвищення тарифів на перевезення залізницею призводить до подорожчання їх продукції і втрати конкурентних позицій на світових ринках, що негативно позначається на економіці країни.
«На сьогоднішній день левова частина ВВП нашої країни - це аграрний комплекс і металургія, в цих товарах є дуже велика частка участі саме витрат, пов'язаних з перевезенням. Відповідно, тарифи впливають і на показники ВВП, і на конкурентоспроможність нашої продукції, яку ми продаємо на зарубіжних ринках. І тут дуже важливе питання-саме знаходити компроміс між фінансово-господарською діяльністю та інтересами компаній, а також країни», - пояснив Бондарєв.
Раніше президент Асоціації "Укрведтранс" Наталія Петриченко заявила, що прийняттям законопроекту 6514 влада намагається перетворити транспортну комісію в свій кишеньковий орган.
Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону " Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Відповідно до законопроекту НКРТ підпорядкована Президенту України.