Компанія Meta оновила цифрових аватарів, додавши нові форми та вирази облич, допоміжні пристрої тощо.
«Ми оновлюємо мета-аватарів, додаючи набагато більше виразів, форм облич та відтінків шкіри, допоміжні пристрої, такі як слухові апарати та інвалідні візки. Ми також починаємо експериментувати з цифровим одягом, включаючи офіційні футболки NFL, які ви можете одягти на Суперкубок (Super Bowl)», — розповів засновник та генеральний директор Meta Марк Цукерберг.
Нових аватарів можна використовувати у Quest, Facebook, Instagram та Facebook Messenger.
Генеральний менеджер Meta з аватарів і айдентики Айгерім Шорман додав, що користувачі в США, Канаді та Мексиці можуть з’являтися як віртуальні особистості в стікерах, постах в стрічці, Instagram-Stories, фотографіях профілю Facebook тощо, передає The Verge.
- Читайте також: «Володар Матриці»: чого хоче Цукерберг, просуваючи свій «Метасвіт»?
Нагадаємо, у вересні 2021-го Facebook виділив 50 мільйонів доларів на створення онлайн-світу. Також компанія розпочала тестування нового додатку віртуальної реальності для віддаленої роботи, який дозволяє користувачам проводити зустрічі у вигляді своїх аватарів. 17 жовтня Facebook оголосив, що планує протягом п'яти років найняти на роботу 10 тисяч фахівців з Європейського Союзу для створення віртуального світу — метавсесвіту (metaverse). За даними ЗМІ, Facebook шукатиме фахівців у Німеччині, Франції, Італії, Іспанії, Польщі, Нідерландах та Ірландії. У Facebook стверджують, що жодна компанія не буде володіти та керувати метавсесвітом, а його ключовою особливістю буде відкритість і взаємодія. У січні 2022 року стало відомо, що соціальна мережа Instagram запустила нову функцію, за допомогою якої можна створити власного цифрового аватара, ймовірно, для метавсесвіту компанії Meta.
Фото: стопкадр