!["Вкрали депозит померлого брата": клієнтка "Привату" поскаржилася на епопею зі спадщиною](https://thumbor.my.ua/y17zuz25rMaLyDzichMBHZ7wVO0=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F58a213632cdebfb00513001a4fa62412.jpg)
"Вкрали депозит померлого брата": клієнтка "Привату" поскаржилася на епопею зі спадщиною
Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на епопею зі спадщиною, яка триває ще з літа 2021 року. Вона хоче отримати депозит померлого брата, але навіть нотаріус не може їй в цьому допомогти.
Свою скаргу клієнтка розмістила на сайті "Мінфіну".
За словами жінки, епопея з оформленням дозволу на спадкування вкладу померлого брата триває з 27 серпня 2021 року. Коли вона прийшла в банк, то менеджер прийняв запит нотаріуса і свідоцтво про смерть її родича.
Однак через місяць, коли клієнтка знову прийшла в "Приват" і хотіла дізнатися, як просувається питання зі спадкуванням вкладу, її чекала неприємна новина. Виявилося, що документи, які вона надала банку, "не числяться" в базі. Тоді жінка знову відправила всі документи, але через місяць ситуація повторилася.
У листопаді 2021 року вона ще раз відправила в "Приват" запит нотаріуса і завірене ним свідоцтво про смерть рекомендованим листом. Але коли клієнтка зв'язалася з онлайн-підтримкою банку, їй не сказали, чи отримали там всі ці документи. Співробітники послалися на правила про те, що банк може надати таку інформацію тільки нотаріусу.
!["Приват" вже відповів на скаргу жінки / скріншот з сайту minfin.com.ua](https://thumbor.my.ua/_cQ1YoZqb12y0f1fiphXqJM0TR8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ff3cd322500d4a061816d778a29551b86.jpg)
Жінка вирішила не здаватися, вона попросила нотаріуса і той відправив свій запит. Йому обіцяли, що відповідь дадуть протягом місяця. Але станом на 3 лютого 2022 року нотаріус так і не отримав від банку відповідь і документ, який би дав клієнтці право почати оформлення спадкування вкладу.
"Чи можу я вважати, що банк просто вкрав внесок померлого клієнта? Як взагалі це називається?",- написала обурена клієнтка.
"Приват" вже відповів на скаргу жінки. Співробітники банку вказали, що вони дійсно отримували запити від нотаріуса про кількість грошей на рахунках померлого. Але, як вказали в "Приваті", для успадкування вкладу потрібен офіційний запит від нотаріуса, в якому буде викладено вимогу про виплату коштів.
Також банк пообіцяв, що якщо у клієнтки з'являться додаткові питання, вона може звернутися до співробітників "Привату" і отримати на них відповідь. Однак чи допоможе жінці таку пораду - залишається загадкою.
Раніше УНІАН вже повідомляв, що "Приват" знищує карти, "з'їдені" банкоматом. У банку роз'яснили сувору міру "заходами безпеки".
Вас також можуть зацікавити новини:
- Клієнт "Привату" обурився "внутрішніми правилами" банку: що сталося
- Використовують ім'я жертви: українців попередили про аферу через OLX та "Укрпошту"
- Клієнтка "Привату" втратила гроші через збій банкомату: реакція банку її шокувала
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)