/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F3e3400e14b947b5fe00765b71577fe73.jpg)
Ласкаво просимо до майбутнього: Який вигляд має перший в Україні віртуальний fashion-світ
Школа конструювання Pushka School створила Fashionverse, де студенти представили власні діджитал-колекції одягу. Гості тижня моди могли переглянути їх у VR-окулярах, занурившись у віртуальний світ.
Кожен глядач мав змогу не лише побачити його на екрані, а й самостійно взяти участь у діджитал-показі. Ставши головним героєм, глядачі вільно взаємодіяли з оточенням і знайомилися з колекціями студентів. Одяг, звісно, теж цифровий: його створили за допомогою тих самих технологій, що використовуються для відеоігор.
Колекції молодих дизайнерів було представлено у трьох віртуальних локаціях Pushka Fashionverse. Кіберполіс переносить у світ майбутнього, де автомобілі літають за вікном, а будівлі довкола підносяться до нескінченності; фантазійний ліс ховається за високими горами і переносить на Марс, де до зірок можна доторкнутися рукою.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F7e75bc39229ad41a1401ed53e3b02cae.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Feaba4fca1bd8e85a61f8006f939bc61e.jpg)
“Технології стрімко розвиваються, і своїм прикладом ми демонструємо, що модна індустрія вже готова переходити на інший рівень комунікації”, — каже команда Pushka School. На локації використовували гарнітуру Oculus Quest 2 (Meta Quest 2), яку встиг популяризувати Марк Цукерберг.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F787cfe59ed3dd868d1419637fcfaeeb6.jpg)
Окрім VR-гри школа Pushka провела діджитал-показ студентів. У 2021 році Pushka School випустила 1 600 учнів із 41 країни світу. Cемеро з них презентували свої колекції на Ukrainian Fashion Week: Dada by Darya Dasyuk, Ljuba Roichman, Yaanna, Inside Out, A.Kuzmin, Kreamonz та EyeNastya. Познайомтеся з першими українськими діджитал-брендами.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fe535a45343dbc777ab4719744b582de7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F808c6121c1991264ea1d20ad2e01111c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F057d379748e827f505cb5841115905f5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fefc16247635624e821a863526d6a0a67.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fdc36c4c4508c9559b27eea2dd17c3c42.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F57580f96d0bcfdabe221fbab3cbbbaaa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Ff82a79d67be396a06ea60f8d6ed712a0.jpg)
Дивіться також:
Знайомтеся: 4 нові імені з тижня моди у Копенгагені (спойлер: серед них одне українське).
Мабуть, наймиліший бренд всього інстаграму. "Творча Ба" продають речі, створені українськими бабусями.

