Zoom виправила помилку, через яку здавалося, що програма постійно підслуховує
Zoom виправила помилку, через яку здавалося, що програма постійно підслуховує

Zoom виправила помилку, через яку здавалося, що програма постійно підслуховує

Сервіс відеозв’язку Zoom визнав наявність помилки у клієнтській програмі, через яку системний індикатор активності мікрофона під macOS Monterey залишався активним після роз’єднання. Розробник випустив оновлений клієнт і наголосив, що насправді звук не передавався на ресурси сервісу.

Користувачі Zoom почали скаржитися на цю проблему ще в грудні – вона активно обговорювалася на форумі спільноти. Помилка виявлялася в некоректному спрацьовуванні функції захисту конфіденційності в macOS Monterey, яка попереджає користувачів, коли будь-яка програма використовує системні ресурси типу мікрофона. Іноді дійсно виникали питання до конфіденційності сервісу, іноді доходило до звинувачень у тому, що компанія вводить користувачів в оману щодо наскрізного шифрування, яке з’явилося далеко не відразу.

Як передає The Verge, представник Zoom розповів про те, як компанія буде розв’язувати проблему з індикатором мікрофона. Першу спробу впоратися з проблемою сервіс зробив практично відразу після появи повідомлень про помилку — ще в грудні для цього було випущено версію клієнта 5.9.1, однак у деяких користувачів після оновлення нічого не змінилося. Збій було остаточно ліквідовано у версії 5.9.3, вихід якої відбувся 25 січня. Представник Zoom підкреслив, що, незважаючи на дані індикатора мікрофона, насправді звук не транслювався на ресурси сервісу, і фактичного порушення конфіденційності користувачів не було. Але оновитись до останньої версії клієнта все-таки рекомендується.

Джерело матеріала
loader
loader