Сервіс відеозв’язку Zoom визнав наявність помилки у клієнтській програмі, через яку системний індикатор активності мікрофона під macOS Monterey залишався активним після роз’єднання. Розробник випустив оновлений клієнт і наголосив, що насправді звук не передавався на ресурси сервісу.
Користувачі Zoom почали скаржитися на цю проблему ще в грудні – вона активно обговорювалася на форумі спільноти. Помилка виявлялася в некоректному спрацьовуванні функції захисту конфіденційності в macOS Monterey, яка попереджає користувачів, коли будь-яка програма використовує системні ресурси типу мікрофона. Іноді дійсно виникали питання до конфіденційності сервісу, іноді доходило до звинувачень у тому, що компанія вводить користувачів в оману щодо наскрізного шифрування, яке з’явилося далеко не відразу.
Як передає The Verge, представник Zoom розповів про те, як компанія буде розв’язувати проблему з індикатором мікрофона. Першу спробу впоратися з проблемою сервіс зробив практично відразу після появи повідомлень про помилку — ще в грудні для цього було випущено версію клієнта 5.9.1, однак у деяких користувачів після оновлення нічого не змінилося. Збій було остаточно ліквідовано у версії 5.9.3, вихід якої відбувся 25 січня. Представник Zoom підкреслив, що, незважаючи на дані індикатора мікрофона, насправді звук не транслювався на ресурси сервісу, і фактичного порушення конфіденційності користувачів не було. Але оновитись до останньої версії клієнта все-таки рекомендується.