Щороку модні бренди втрачають близько $ 50 мільярдів через підробки. Невеликі підприємства, частіше за все зі Східної Азії, копіюють дизайни та продають їх у десятки разів дешевше. Підробка стає більш доступною та вигідною для покупців. Тому Chanel та Saint Laurent об’єдналися, щоб протистояти фейкам.
Почалося все зі звинувачень Chanel у бік Saint Laurent, які в колекції осінь/зима 2021 представили костюми із твіду. Патенту на твід у Chanel немає, однак матеріал вважається символом модного будинку. Тому Saint Laurent звинуватили у плагіаті, пригадуючи історію створення першого костюма із твіду авторства Габріель Шанель. Через 9 місяців бренди об'єдналися заради захисту інтелектуальної власності французьких люксових брендів.
“Французькі модні та кутюрні будинки є невід'ємними елементами спадщини Франції, — говориться у спільній заяві. — Їхня творчість, майстерність та здатність надихати мільйони людей у всьому світі сприяють глобальному впливу французької промисловості. Ми повинні захищати справжню креативність та винахідливість від паразитичних компаній, чиї бізнес-моделі залежать від плагіату та підробок”.
Раніше СЕО бренду Бруно Павловські назвав Saint Laurent “неймовірним брендом”, який, на жаль, “паразитує” на чужій історії. Тепер модний будинок відмовляється від звинувачень. Chanel запевнили, що бренди мають довгу історію взаємної поваги та готові підтримати один одного у захисті своїх дизайнів.
Як саме вони планують відстоювати інтелектуальну власність, поки невідомо.
Дивіться також:
Ріанна прокоментувала свій стиль під час вагітності (спойлер: ні, їй не холодно).
Майбутньої осені одягаємось як героїні психологічних трилерів. Радять Khaite.