!["Ощадбанк" відновив роботу після DDoS-атаки](https://thumbor.my.ua/-WTuACGp-0fCGIAUSVWpNlMDutQ=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F0a37b413ca7866488bf3e758252c3a46.jpg)
"Ощадбанк" відновив роботу після DDoS-атаки
Державний банк України "Ощадбанк" відновив роботу своїх сервісів після DDoS атаки: клієнтам доступні сайт, мобільний додаток, банкоматна та термінальна мережі.
Про це УНІАН повідомила прес-служба "Ощадбанку".
"Відповідні служби банку працюють у посиленому режимі задля забезпечення своєчасного якісного обслуговування клієнтів та запобігання можливим атакам у майбутньому", – йдеться у повідомленні.
![Системи Приватбанку відновили роботу після DDoS-атак](https://thumbor.my.ua/3958CQd9SWUnDwxl9QDxlzq3ae8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd04c35f31a38e16a7a329891795376c5.jpg)
Нагадаємо, 15 лютого прес-служба банка повідомила, що "Ощадбанк" зазнав DDoS атаки.
Зазначалось, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі, спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 "через додаткове навантаження на канали зв’язку".
Сьогодні також була здійснена DDoS атака на додаток "Приват24".
За словами прес-секретаря банку Олега Серги, протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30, ці сервіси були відновлені.
Також він повідомив, що "спостерігається нестабільність в доступі до "Приват24".
Вас також можуть зацікавити новини:
- Сайти президента, СБУ та розвідки одночасно вийшли з ладу
- Російські хакери атакували сайт ВМС України
- Хакери продовжують атакувати сайти держорганів України
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)