"Ощадбанк" відновив роботу після DDoS-атаки
"Ощадбанк" відновив роботу після DDoS-атаки

"Ощадбанк" відновив роботу після DDoS-атаки

Робота "Ощадбанку" відновлена / ілюстративне фото УНІАН

Державний банк України "Ощадбанк" відновив роботу своїх сервісів після DDoS атаки: клієнтам доступні сайт, мобільний додаток, банкоматна та термінальна мережі.

Про це УНІАН повідомила прес-служба "Ощадбанку".

"Відповідні служби банку працюють у посиленому режимі задля забезпечення своєчасного якісного обслуговування клієнтів та запобігання можливим атакам у майбутньому", – йдеться у повідомленні.

Читайте також:
Системи Приватбанку відновили роботу після DDoS-атак
Системи "Приватбанку" відновили роботу після DDoS-атак

Нагадаємо, 15 лютого прес-служба банка повідомила, що "Ощадбанк" зазнав DDoS атаки.

Зазначалось, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі, спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 "через додаткове навантаження на канали зв’язку".

Сьогодні також була здійснена DDoS атака на додаток "Приват24".

За словами прес-секретаря банку Олега Серги, протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30, ці сервіси були відновлені.

Також він повідомив, що "спостерігається нестабільність в доступі до "Приват24".

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Сайти президента, СБУ та розвідки одночасно вийшли з ладу
  • Російські хакери атакували сайт ВМС України
  • Хакери продовжують атакувати сайти держорганів України
Джерело матеріала
loader
loader