Сьогодні OPPO оголосила про свою участь у Всесвітньому мобільному конгресі (MWC) 2022 у Барселоні з 28 лютого по 3 березня. На цьогорічному заході слоганом бренда стане заклик «Формуй майбутнє». OPPO продемонструє новий зарядний пристрій, рекордні мобільні технології, досягнення в області досліджень і розробок у AR і 5G, а також кілька високоякісних флагманських продуктів.
Стала присутність на глобальному ринку
У 2021 році компанія OPPO продовжила стале зростання на світовому ринку. Займаючи 4-е місце у світі, зі зростанням на 22% за рік, OPPO також відзначала швидке зростання на нових ринках у Західній Європі та Латинській Америці. У 2019 році ОРРО презентувала перший в Європі комерційний мобільний 5G телефон, а минулого року в Європі OPPO також представила перший мобільний телефон із підтримкою комерційної мережі 5G SA (автономної).
Нові популярні продукти та технології будуть представлені в Барселоні
Як технологічна компанія, яка досягає успіху в технології 5G, OPPO представить абсолютно новий коннективний продукт та презентує свої останні флагманські гаджети на MWC. Крім того, OPPO продемонструє кілька провідних технологій для мобільних телефонів, які встановлять нові рекорди галузі.
Щоб подарувати аудиторії багатий, різноманітний та інтерактивний досвід, OPPO створить на своєму стенді п’ять основних виставкових зон, серед яких: “Бренд”, “Флагман”, “Технології смартфонів”, “5G” та “Екосистема AR.
Крім того, OPPO знову створить віртуальний майданчик для технічних ентузіастів у всьому світі. Таким чином, користувачі, які не можуть приєднатися особисто, матимуть змогу через свої розумні пристрої побачити те, що OPPO презентує на MWC 2022.
Вживання заходів для сталого розвитку
Крім постійних досліджень та інвестицій у технології, компанія OPPO не менш захоплена тим, щоб змінити ситуацію на краще для людства та суспільства. У 2021 році OPPO почала просувати “легке пакування” на європейському ринку, скоротивши на 95% використання пластику в упаковці мобільних телефонів. Під час MWC OPPO поділиться своїми зусиллями, досягненнями та баченням у сфері сталого розвитку як корпоративний громадянин.