Напередодні весни Gucci презентували капсульну колекцію, натхнену ананасами й трояндами. Італійський модний будинок створив декоративні елементи, які з'являються на одязі й аксесуарах. Кампанію доручили зняти Тайлеру Мітчеллу — одному з найуспішніших молодих фешн-фотографів Америки. Світлини, зроблені в Майямі, нагадують про прихід тепла.
Колекція Gucci Pineapple поєднує естетику стрітвіру та “університетської” уніформи, популярної в США. Одяг доповнений принтами та вишивкою, в тому числі з символом ананасу — за словами бренду, він нагадує герби знатних родин. Примітною є цифра 22 705, що зустрічається на бомберах — це кількість пісень, в яких згадується Gucci.
Палітра пастельних тонів доповнена глибокими синім та зеленим.
Дивіться також:
Наші в Нью-Йорку: Про що колекція Bevza, представлена на New York Fashion Week.
Американський мінімалізм (і не тільки): Три шоу, які ви могли пропустити на Тижні моди в Нью-Йорку.