Машина, яку створили спеціально для ралі.
Її дизайнер – Марчелло Гандіні, чоловік який подарував світу BMW 5-series, Maserati, Lamborghini, Ferrari, і ще багато різних автомобілів.
Певно ви уже здогадалися, що сьогодні мова піде про легендарну – Lancia Stratos.
Чим цікаве ралійне авто, дізнавалися в ефірі програми “Дже.
Даі” на телеканалі 2+2.
Спершу в авто навіть не було дверей - пілот вибирався через лобове скло.
Штовхаєш кермо від себе і можна виходити, тягнеш на себе – ти закрився.
Але перед стартом на ралі - повернулися до традиційного дизайну.
Двигун авто розроблений на заводі Ferrari.
Він має майже 2 з половиною літри і просто нереальні показники, як для 1972 року виробництва – максимальна швидкість цієї машини 230 кілометрів за годину, при чому до першої сотні вона розганяється лише за 6 секунд.
Щоб забезпечити якісне зчеплення з дорогою – встановлено дуже широкі колеса.
При чому, це не допрацьовки – саме з такими колесами, вона вперше і зійшла з конвеєра.
Stratos одразу почав збирати нагороди.
Кубки світових чемпіонатів 74-го, 75-го та 76-го років - забрала Lancia.
Але фінал легенди був так само несподіваним, як і дебют.
1977 року спортивні команди Lancia та Fiat об’єдналися.
У Fiat прагнули підняти свою популярність, тож почали виставляти машини свого бренду на змагання.
Непереможний Stratos потроху почали забувати.
Але вірні фанати цього легендарного автомобіля залишились і сьогодні.
Всього було випущено 492 таких автомобілі, скільки з них дожило до нашого часу – достеменно невідомо.
Вартість “дорожньої” версії Lancia Stratos більше 80 тисяч євро.
Ціна за спортивні екземпляри – щонайменше втричі більша.
Тож, колекціонери найчастіше шукають саме спортивні модифікації Lancia Stratos.
Задоволення звісно не з дешевих, але погодьтеся – легенда не може коштувати копійки.