Російські пропагандисти взяли так звану оперативну паузу для перебудови стратегії ведення інформаційної війни проти України. Кремлівські медіа почали готувати росіян до "неочікуваних підсумків": поразки у війні та капітуляції.
Аргументом на користь цього є медійне затишшя у пропагандистських ЗМІ та капітуляційна риторика їхніх експертів.
Про це повідомили в Центрі протидії дезінформації при РНБО України.
Там звернули увагу на те, останнім часом на театрі воєнних дій в Україні відбулося одразу кілька ключових подій:
- зупинка наступу ворога майже за усіма напрямками,
- надання Україні важкого озброєння,
- евакуація захисників Маріуполя з "Азовсталі".
Всі ці фактори не сприяють окупантам у захопленні українських територій. Проте, попри воєнні поразки, російська пропаганда вимушена щодня спілкуватися з аудиторією, яка і надалі чекає перемог.
"Розуміючи, що на фоні воєнних невдач медійні історії про "біолабораторії" та "радіоактивний попіл" перестають працювати, пропагандистські медіа почали перебудовувати стратегію та готувати росіян до "неочікуваних підсумків": поразки у війні та капітуляції", – йдеться у повідомленні ЦПД.
Нагадаємо, напередодні експолковник радянської армії та російський військовий експерт Михайло Ходорьонок в ефірі пропагандистської програми "60 минут" заявив, що українська армія високо мотивована і за допомогою наданого Заходом озброєння готова воювати до перемоги.
Військовий експерт: розмови про перетворення Сєвєродонецька на другий Маріуполь не мають підстав
Читайте також:
- Черговий фейк РФ: Захарова заявляє, що на Одеській кіностудії розташована база “українських націоналістів”
- "Змінюється характер війни": Арестович заявив, що ЗСУ невдовзі атакуватимуть, а окупанти захищатимуться
- Росія приховує арешт командувача Чорноморського флоту, який зник у день затоплення крейсера "Москва"