Автомобільний клуб Німеччини Allgeemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC), що налічує 21 мільйон членів, визначив найненадійніші автомобілі за класами.
Для цього експерти ADAC проаналізували кількість та причини викликів технічної допомоги викликів власниками машин.
Торік на допомогу членам клубу “технічки” виїжджали приблизно 3,5 мільйона разів.
Найпоширенішими причинами викликів були проблема з акумулятором (46%), вихід з ладу систем двигуна та його електроніки (15,5%), проблеми з кузовом, кермовим управлінням або ходовою частиною (14,8%), а також несправності проводки, генератора і стартера(10,3%).
Загалом проаналізовано дані за 132 популярними моделями 22 марок.
Далі перелік найменш надійних сучасних автівок розсортували по класах.
А місце в рейтингу визначила кількість викликів технічної допомоги на тисячу зареєстрованих у Німеччині автомобілів кожної моделі.
Smart forfour (2015 р.) — 30,2 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Smart fortwo (2016 р.) — 26,3.
Skoda Citigo (2012 р.) – 24,5.
Renault Clio (2015 р.) — 34,6 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Hyundai i20 (2014 р.) — 34,4.
Peugeot 207 (2012 р.) — 30,2.
Peugeot 308 (2012 р.) — 33,1 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Ford C-Max (2012 р.) — 32,8.
Kia Ceed (2012 р.) — 31,0.
Ford S-Max (2016 р.) — 38,1 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Volkswagen Sharan (2013 р.) — 37,0.
Opel Insignia (2016 р.) — 36,0.
Mercedes-Benz E-Class (2012 р.) — 23,7 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Skoda Superb (2012 р.) — 23,7.
Volkswagen Touareg (2012 р.) — 19,6.
Комерційні автомобілі.
Opel Vivaro (2015 р.) — 19,8 виклику техдопомоги на 1000 авто.
Volkswagen Transporter (2012 р.) — 19,4.
Mercedes-Benz Vito/Viano (серпень 2012 р.) — 18,3.