У Ростові «Школа юного журналіста» вкрала бренд українського видавництва
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F047fd9567b28d590099c6c714c942e94.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fc4830d23527648fba85db5636cb51d64.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F047fd9567b28d590099c6c714c942e94.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fc4830d23527648fba85db5636cb51d64.png)
Російська «Школа юного журналіста» поцупила назву і логотип видавництва «Наш формат», пише «Читомо».
Айдентику школа «денацифікувала» для TikTok та Instagram. За даними інтернет-видання, логотип також використовують у Ростові для стенду школи та спеціалізованої газети.
Раніше у видавництві «Наш Формат» чітко заявили свою позицію щодо російських авторів. Зокрема, компанія зняла з продажу книжку Джеймса Рікардза «Валютні війни» та розірвала зв’язки з автором через його ставлення до російсько-української війни.
Нагадаємо, для поширення російської пропаганди росіяни захоплюють бренди українських локальних видань та їх друкарні. Зокрема, такі випадки були у Маріуполі та в Херсонській області.
У Маріуполі окупанти використовують назву та логотип газети «Приазовский рабочий» для поширення пропаганди.

