Цікаво, що раніше з'явилася інформація, що конвеєри заводів Volkswagen у Калузі та Нижньому Новгороді можуть знову запустити вже цього літа, але, мабуть, цього не станеться.
На потужностях заводу Групи ГАЗ у Нижньому Новгороді вироблялися моделі Volkswagen Taos, а також Skoda Kodiaq, Karoq та Octavia.
Ці автомобілі не збирають з березня, а днями з'явилася інформація, що Volkswagen взагалі скорочує близько 200 співробітників підприємства - їм пообіцяли виплатити до шести окладів, якщо вони самі напишуть заяву на звільнення.
Справа в тому, що 25 травня ГАЗ потрапив до списку санкцій Мінфіну США, а європейські юрособи, які співпрацюють з фірмами, щодо яких діють американські санкції, потрапляють під вторинні санкції.
Це фактично ставить хрест на поновленні збирання автомобілів на нижегородському підприємстві, передає Auto24.
Що ж до заводу Volkswagen у Калузькій області, де організовано складання Tiguan, Polo, а також Skoda Rapid, то він теж знаходиться у простої з початку весни.
Volkswagen не тільки не виробляє авто в Росії, а й не постачає автомобілі з-за кордону.
Через це продажі машин німецької марки в травні впали на 91 відсоток, до 825 реалізованих у Росії штук.
Дилери фактично розпродують залишки тих автомобілів, які встигли ввезти та зробити до весни.
Російські автомобілі LADA визнані найбільш непопулярними в Європі за 2022 рік.
Кабмін вніс до Ради законопроєкти щодо нового порядку розмитнення авто: що пропонують.
Тепер тільки руками: в Росії масово зачиняються автомийки.