Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі
Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі

Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі

Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі - Фото 1
Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі - Фото 2
Найактивніше YouTube реагує на абсурдні фейки.
Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі - Фото 3
Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі - Фото 4

Програми «Воєнна шпальта» стає все популярнішою серед білорусів. Про це у коментарі «Детектору медіа» розповіла Оксана Петрук, заступниця директора Центру журналістських розслідувань «Сила правди», який а випускає проєкт.

За форматом, журналісти з Волині, що межує з Білоруссю, у розмовному жанрі спростовують фейки режиму Лукашенка та роблять фактчекінг ЗМІ держави, яка підтримала агресію РФ. Програма виходить із квітня 2022 року на сайті «Сила правди» та на Youtube.

«Наш глядач – це все ще Україна, але кількість підписників і коментаторів з Білорусі зростає, – каже Оксана Петрук. – Є постійні глядачі. Білоруси пишуть в основному схвальні відгуки, дякують за роботу. На третьому місці глядачі з Польщі, а росія – на четвертому».

Переглядають програму чоловіки від 45-ти. Найактивніше YouTube реагує на абсурдні фейки, каже Оксана Петрук:

«Що більше абсурдних заяв видає верхівка ворожої держави, то більший відгук у глядачів отримують наші програми. Найпопулярнішим став (майже 340 тисяч переглядів)13-й випуск програми. Він про заяви Лукашенка про нібито «перехоплені ракети з України і закатованих на нашій землі білоруських далекобійників».

Загалом, від початку виходу проєкту у лютому 2022 кількість підписників «Воєнної шпальти» зросла майже вдесятеро, з 368 до 3321. З 17 липня проєкт підключив монетизацію на YouTube. При цьому, каже Оксана Петрук, коштів у рекламу жодного разу не вкладали.

Програма почала виходити після початку великої війни. Оксільки Волинь є прикордонною територією, журналісти обрали за основний напрямок медійний аналіз Білорусі.

Новий поштовх для розвитку проєкт здобув завдяки участі в програмі «Екстрений фонд» Media Development Foundation. Так журналісти отримали фінансування, доступ до освітніх вебінарів і менторстьку підтримку тележурналіста та експерта Кирила Євсєєва. 

Аудиторія волинського проєкту про антифейки «Воєнна шпальта» зросла за рахунок користувачів з Білорусі - Фото 5

Нагадаємо, подкаст Вадима Міського «Русскій фейк, іді на***!»  відтепер можна слухати на Spotify.

Автор та ведучий подкасту, програмний директор ГО «Детектор медіа» Вадим Міський, веде цей проєкт від початку великої війни.  Протягом перших 100 днів подкаст виходив щоденно, а зараз нові епізоди з'являються щобудня. Він звучить о 19:50 та 07:50 на Українському радіо, а також доступний з гаджетів. 

Фото з фейсбук-сторінки Оксани Петрук

Теги за темою
Олександр Лукашенко
Джерело матеріала
loader
loader