"Укрзалізниця" запустила власний мобільний застосунок: які функції доступні пасажирам
"Укрзалізниця" запустила власний мобільний застосунок: які функції доступні пасажирам

"Укрзалізниця" запустила власний мобільний застосунок: які функції доступні пасажирам

"Укрзалізниця" заявила про запуск власного мобільного застосунку, в якому можна придбати залізничні квитки.

"Укрзалізниця" у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів. 

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

"Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — будь-які додаткові комісії під час оплати відсутні", - йдеться в повідомленні.

У новому застосунку користувачі зможуть: 

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні; 
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

"Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи", — сказав голова правління "Укрзалізниці" Олександр Камишін.  

Наступним етапом діджиталізації "Укрзалізниці" стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та ін.

"Ми максимально діджиталізуємо зворотний зв’язок, вже перейшли на онлайн-підтримку пасажирів 24/7 в усіх доступних месенджерах, маємо хорошу динаміку запущеного півтора роки тому чат-бота", — додав Олександр Камишін. 

© Укрзалізниця
Фото: Укрзалізниця

Нагадаємо, "Укрзалізниця" відновлює курсування потяга Київ-Ясіня.

Читайте також:

  • СБУ затримала колаборантку в "Укрзалізниці", яка передавала дані для масованих ракетних ударів (фото)
  • На залізничний вокзал Києва повернулися зручні автоматичні камери схову: які ціни
  • У Києві повністю оновили парк електричок Kyiv City Express: чим вони обладнані (фото)
Джерело матеріала
loader
loader