На кінофестивалі в Локарно відзначили фільми «Як там Катя?» та «Синдром Гамлета»
Український фільм «Як там Катя?» кінорежисерки Крістіни Тинькевич отримав дві нагороди 75-го Міжнародного кінофестивалю у Локарно. Документальна картина про Україну «Синдром Гамлета» здобула гран-прі «Тижня критики». Про це повідомляється на сайті кінофоруму. Більш детально про це розповіла пресслужба фільму «Синдром Гамлета».
Акторську роботу Анастасії Карпенко у стрічці Крістіни Тинькевич відзначили у номінації «Найкраща акторська робота». Крім цього, фільм здобув спеціальний приз журі «Ciné+». Картина брала участь у конкурсній програмі Concorso Cineasti del presente («Конкурс кінематографістів сьогодення»).
![]()
Кінорежисерка Крістіна Тинькевич із нагородою
Стрічка «Як там Катя?» – соціальна драма про лікарку швидкої допомоги, яка шукає справедливості у недосконалому світі, щоб перемогти систему.
Дві відзнаки кінокритиків здобув польськмй фільм «Синдром Гамлета» режисерів Ельвіри Нєвєри та Пьотра Росоловського. Окрім Гран-прі «Тижня критики» фільм також отримав премію незалежних швейцарських критиків Boccalino d'Oro як найкращий документальний фільм кінофестивалю у Локарно.
Це портрет покоління молодих українців, народжених після розпаду Радянського Союзу, сформованих Майданом 2013 року, натхнених силою політичних змін та зранених війною.
Кадр із фільму «Синдром Гамлета»
В рамках «Тижня критики» Міжнародного кінофестивалю у Локарно відбулась міжнародна прем’єра фільму. Під час прем'єрного показу були присутні декілька героїв фільму, зокрема, акторка Оксана Черкашина («Погані дороги», «Клондайк») та один із головних героїв – Ярослав Гавянець, який наразі служить у Збройних силах України. Під час прем’єри знімальна група фільму провела акцію на підтримку України.
![]()
Польські кінематографісти Ельвіра Нєвєра (Польща, Німеччина) та Пьотр Росоловський
За сюжетом стрічки «Синдром Гамлета», за кілька місяців до повномасштабного російського вторгнення в Україну у 2022 році п’ятеро молодих людей беруть участь у створені театральної постановки. Вони намагаються пов’язати їхній досвід війни з шекспірівським «Гамлетом». Для кожного з них сцена стає платформою для вираження своїх переживань та травм через можливість поставити самим собі запитання «бути чи не бути».
Фото с сайту кінофестивалю у Локарно та надані пресслужбою «Синдром Гамлета»

