Українська прем’єр-ліга (УПЛ) обрала офіційним транслятором канал Setanta Sports та створила єдиний пул. Контракт розраховано на 3 сезони, сума контракту складає $16,2 млн. Про це повідомляє УПЛ.
За це рішення проголосувала більшість клубів. При цьому УПЛ звертає увагу: «Згідно статуту УПЛ, рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більша половина Учасників». Раніше готовність укласти угоду з Setanta Sports виявили 12 клубів, ще чотири хотіли узгодити деякі технічні моменти. Це «Динамо», «Зоря», «Дніпро-1» та «Рух».
Матчі чемпіонату України з футболу будуть доступні на трьох майданчиках:
- лінійні канали Setanta Sports (мінімум 4 матчі кожного туру в прямому ефірі + решта у записі);
- ОТТ платформа Setanta Sports (всі матчі у прямому ефірі);
- Youtube канал Setanta Sports (2 матчі у прямому ефірі + всі матчі у записі)
«В рамках додаткових перемовин, було досягнуто прийняття беспрецедентних умов для сприяння максимальній доступності футболу для українських вболівальників: окрім 2-х матчів кожного туру у прямому ефірі, абсолютно всі матчі УПЛ будуть у вільному доступі на Youtube всього через 15 хвилин після фінального свистка. Також, важливим кроком для популяризації українського футболу, стане швидка передача клубам хайлайтів матчів через рекордні 6 годин після завершення поєдинку», - повідомляє УПЛ.
Нагадаємо, тендер на три роки УПЛ оголосила 20 липня, на прийом заявок відвели лише тиждень. Претендували на повний пакет прав медіасервіс Megogo та телеканал Setanta Sports. Окрім повного пакету, є права на трансляцію окремих матчів та хайлати. Заявку на них подав канал «Еспресо».
Setanta Sports зараз — гравець із великими можливостями На початку 2022 року канали Setanta Sports придбав грузинський холдинг Adjara Group, який має амбіції створити зі свого активу головного гравця у спортивній ніші. Для цього компанія вже має два канали з супутниковими ліцензіями, які є у пакетах значної частини українських провайдерів. Окрім цього, у Setanta Sports своя ОТТ-платформа.