Економічна криза 2022 року не тільки торкнулася всіх сегментів бізнесу, але і сильно позначилася на житті звичайних українців.
Безробіття, зниження доходів і ряд інших негативних факторів поставили громадян України в досить складне фінансове становище.
Більшість жителів країни змушені вдаватися до жорсткої економії, щоб вижити в умовах, що склалися.
Експерти порталу Promocodius стверджують, що в цьому році в Україні значно зріс попит на промокоди і знижкові купони.
Якщо раніше ними користувалися приблизно 25% українців, то зараз цей відсоток зріс у тричі.
Які промокоди використовують українці.
На першому місці – знижкові промокоди на продукти, побутову хімію і сезонний одяг.
Вони дозволяють придбати товар по знижці або з безкоштовною доставкою.
Подібні промокоди використовувало більше 50% респондентів.
За останні півроку різко зросло використання промокодів на безкоштовну доставку продуктів або готової їжі.
Одночасно з цим зросла популярність знижкових купонів на таксі.
Заохочення, пов’язані зі сферою розваг викликали у людей значно менший інтерес.
Хоча гравці регулярно отримували в Joker Casino бездепозитний бонус, фріспіни і інші бонуси по промокоду.
Зниження інтересу до розваг і азартних ігор обумовлено, перш за все, шоком від подій, що відбуваються у країні і втратою доходу.
Більшість респондентів відзначило, що через невизначеність вони на довго втратили жагу до розваг і прагнули скоротити свої витрати.
Позитивна тенденція в індустрії розваг намітилася тільки в серпні.
Молоді люди стали частіше відвідувати кіно, театри та розважальні заклади.
З’явився попит на відповідні промокоди.
Знижкові купони на відвідування театрів і концертів зараз купують переважно на зимовий період часу.
Навіть у такій складній ситуації багато українців планують відпочинок.
Майже 31% опитаних людей збираються відправитися на курорти України і використовують купони для отримання знижки.
З початком пляжного сезону різко збільшився попит на промокоди, що дають знижку при покупці купальників, сонцезахисної косметики чи пляжного одягу.
Користувачі промокодів.
За даними соціологічного дослідження, активними користувачами промокодів є молоді люди від 18 до 35 років.
Їх обсяг становить близько 65% від відвідувачів знижкового агрегатора.
Більшість людей старшого віку не знають про існування такого ефективного способу економії.
Найчастіше користувачі дізнаються про діючі знижки та акції в спеціальних розділах інтернет-магазинів або на сайтах знижкових агрегаторів.
Рідше українці отримують промокоди в інтернет-розсилках на електронну пошту.
Заявки подали майже 2 тис.
підприємств: як в Україні працює програма релокації бізнесу.