Monobank провів мовний експеримент: результати приголомшливі
Monobank провів мовний експеримент: результати приголомшливі

Monobank провів мовний експеримент: результати приголомшливі

Monobank провів мовний експеримент і поділився результатами.

Вибрали тисячу звернень клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.

96,3%(!) сказали, що це не є для них проблемою.

Про це розповів співзасновник Monobank Олег Гороховський.

«Вочевидь, денацифікація проходить успішно! Отже, відповідь російською мовою в підтримці Monobank тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.

У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу? Я вважаю, російськомовним інтерфейсам немає місця в Україні», – вважає Гороховський.

На думку банкіра, російська мова – це особистий вибір кожного українця.

Але російськомовні інтерфейси використовуються в Росії.

В нашій державі їм не місце.

Нещодавно компанія «Нова пошта» услід за «Монобанком» прибрала російську мову в своїх цифрових сервісах.

Мовний омбудсмен: Навіть Харківська міськрада тепер веде телеграм-канал українською.

Мовне питання.

Невже досі не на часі?.

Наступ на мову почався з усіх фронтів.

Джерело матеріала
loader
loader