Чому електромобілі частіше псують диски та пробивають шини
Чому електромобілі частіше псують диски та пробивають шини

Чому електромобілі частіше псують диски та пробивають шини

Компанія Britannia Rescue, що спеціалізується на допомозі автомобілістам на дорогах, зібрала статистику викликів клієнтів, пов’язаних із проколами та іншими пошкодженнями коліс.

Провівши аналіз, британські рятувальники виявили цікаву закономірність: електромобілі страждають від різних пошкоджень коліс і шин у два рази частіше, ніж машини з двигунами внутрішнього згоряння.

Згідно з даними Britannia Rescue з 2018 по 2021 рік частка викликів, пов’язаних із проколами коліс у водіїв бензинових та дизельних автомобілів, склала 16 відсотків.

Власники електрокарів із такими ж ушкодженнями стикалися у 36 відсотках випадків.

На думку експертів, це пов’язано зі збільшеною масою електромобілів – важка батарея ускладнює електромобіль до 50%.

Природно, що потрапляючи у ями чи наїжджаючи на бордюр, електрокари набагато частіше ушкоджують колісні диски та шини.

Справа ще й у тому, що більшість виробників електрокарів не комплектує їх запаскою.

Тому, в будь-якому випадку, доведеться викликати евакуатор – буксирувати електрокар найчастіше заборонено через ризик перегріву і займання.

Добре хоч шинники почали випускати для електромобілів посилену, стійку до навантажень гуму – наприклад, у Continental з’явилася серія HL (Heavy Load).

Теги за темою
Ремонт
Джерело матеріала
loader
loader