Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону
Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону

Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону

Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону - Фото 1
Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону - Фото 2
Подавати заявки на участь у конкурсі та матеріали можна до 13:00 6 березня включно.
Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону - Фото 3
Телеканал «FreeДом» оголосив конкурс на виробництво матеріалів для телемарафону - Фото 4

Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (МПІУ) оголосило мистецький конкурс із виробництва інформаційних програм та матеріалів для інформаційного марафону «Єдині новини». Про це повідомляється на сайті держпідприємства.

Конкурс проводиться з «метою реалізації інформаційної політики в умовах воєнного стану, посилення забезпечення інформаційної безпеки держави, захисту національного інформаційного простору, пов’язаного з відсіччю і стримуванням збройної агресії Російської Федерації проти України та її наслідками в умовах воєнного стану».

Подавати заявки на участь у конкурсі та матеріали у друкованій та електронній формах можна до 13:00 6 березня включно.

Організатори конкурсу просять надсилати документи українською мовою на електронну адресу konkurs@uatv.ua одним листом або, в разі потреби, кількома листами з однією темою. Тема повинна містити назву учасника. Детальніше про умови участі та вимоги до матеріалів – за посиланням.

Результати конкурсу опублікують на офіційному сайті МПІУ.

Нагадаємо, проєкт Dozorro Transparency International Ukraine порахував, скільки державних коштів витратили на виробництво різних частин телемарафонів «Єдині новини» та «FreeДом», а також деяких програм для державного каналу «Дом», у 2022 році та що вже закупили на 2023-ій.

Загалом, за даними аналітиків, на виробництво телепродукту за 2022 рік держава витратила майже 400 мільйонів гривень, а на 2023 рік на виробництво контенту заклали в бюджет ще майже 2 мільярди гривень.

Найбільше держкоштів виділили компанії «Кінокіт» на телепродукт для каналу «Рада» — 292 мільйони гривень. «1+1» та «СЛМ» виробили новин для марафону на 74 млн грн кожна. Майже стільки ж коштували сумарно два розважальні шоу для каналу «Дом». 

Теги за темою
конкурс
Джерело матеріала
loader
loader