Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (МПІУ) оголосило мистецький конкурс із виробництва інформаційних програм та матеріалів для інформаційного марафону «Єдині новини». Про це повідомляється на сайті держпідприємства.
Конкурс проводиться з «метою реалізації інформаційної політики в умовах воєнного стану, посилення забезпечення інформаційної безпеки держави, захисту національного інформаційного простору, пов’язаного з відсіччю і стримуванням збройної агресії Російської Федерації проти України та її наслідками в умовах воєнного стану».
Подавати заявки на участь у конкурсі та матеріали у друкованій та електронній формах можна до 13:00 6 березня включно.
Організатори конкурсу просять надсилати документи українською мовою на електронну адресу konkurs@uatv.ua одним листом або, в разі потреби, кількома листами з однією темою. Тема повинна містити назву учасника. Детальніше про умови участі та вимоги до матеріалів – за посиланням.
Результати конкурсу опублікують на офіційному сайті МПІУ.
Нагадаємо, проєкт Dozorro Transparency International Ukraine порахував, скільки державних коштів витратили на виробництво різних частин телемарафонів «Єдині новини» та «FreeДом», а також деяких програм для державного каналу «Дом», у 2022 році та що вже закупили на 2023-ій.
Загалом, за даними аналітиків, на виробництво телепродукту за 2022 рік держава витратила майже 400 мільйонів гривень, а на 2023 рік на виробництво контенту заклали в бюджет ще майже 2 мільярди гривень.
Найбільше держкоштів виділили компанії «Кінокіт» на телепродукт для каналу «Рада» — 292 мільйони гривень. «1+1» та «СЛМ» виробили новин для марафону на 74 млн грн кожна. Майже стільки ж коштували сумарно два розважальні шоу для каналу «Дом».