![Apple продемонструвала гарнітуру змішаної реальності топ-менеджерам компанії](https://thumbor.my.ua/d8T6xP2FZfDo5LsrsexkrN93I-I=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8aa509d617a2770977bace595c5be687.jpg)
Apple продемонструвала гарнітуру змішаної реальності топ-менеджерам компанії
За словами оглядача Bloomberg Марка Гурмана, це важливий крок перед публічним дебютом гарнітури, який запланований на червень 2023 року. Хоча вона, можливо, не справила такого ж "вау" ефекту, як перший iPhone або Apple Watch, загальне враження було сприятливим.
Новий продукт Apple
Це не перший раз, коли топ-менеджери компанії бачать гарнітуру. Команда, що стоїть за ініціативою MR в Apple, демонструє продукт топ-менеджерам щороку, починаючи з 2018 року. Однак цього разу кількість відвідувачів була більшою і представляла всі підрозділи компанії.
Гарнітура MR поєднує в собі доповнену і віртуальну реальність і все ще перебуває на стадії становлення, що робить її вихід на ринок більш ризикованим для Apple. Очікується, що ґаджет зіткнеться з такими проблемами, як висока ціна в 3 000 доларів, відсутність ключового застосунку для залучення користувачів і потреба в зовнішньому акумуляторі, який доведеться міняти кожні дві години. Крім того, деякі тестери знайшли дизайн гаджета незручним, і він спочатку буде доступний з обмеженим набором медіа-контенту.
Попри проблеми, гарнітура MR може повторити шлях Apple Watch, який стартував з посередніми застосунками та повільним процесором, але згодом став центральним елементом стратегії Apple. Гурман вважає, що перша версія пристрою буде виглядати "застарілою" у порівнянні з існуючими продуктами компанії.
Керівництво Apple теж, схоже, має реалістичний погляд на ситуацію, позаяк наполягає, що гарнітура MR не стане хітом одразу. Компанія розраховує продати близько мільйона одиниць пристрою в перший рік продажів, при цьому отримати майже нульовий прибуток на початковому етапі через високу вартість компонентів.
Apple вже готує версію гарнітури, яка буде вдвічі дешевшою і стане наступницею першої моделі з покращеними функціями. Компанія вважає, що інтерес споживачів до пристрою зросте, коли нові версії будуть випущені протягом двох років після випуску першої ітерації.
Публічний дебют гарнітури MR є дуже очікуваним, а вихід Apple на ринок змішаної реальності може позиціонувати компанію як лідера ринку.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)