Про це у Фейсбуці повідомив Калуський міський голова Андрій Найда, передає Укрінформ.
«У Калуші відбулося офіційне введення в обіг нової поштової марки від Укрпошти «Kalush Orchestra», – повідомив Найда.
Він зауважив, що варіантів для місця проведення погашення марки було кілька, та Калуш (місто, де народився лідер гурту Олег Псюк) переміг.
«Незабаром буде рік відтоді, як калушанин Олег Псюк та гурт не тільки здобув перемогу на Міжнародному конкурсі «Євробачення-2022», а й закликав світ на порятунок сотень українських військових у Маріуполі, «Азовсталі». А ті переживання і відчуття гордості за наш Kalush ми сьогодні пережили знову… Підписання перших марок здійснив Ігор Смілянський, очільник «Укрпошти». До такої події долучився лідер гурту Олег Псюк, КилимМен, така честь випала й мені», – додав Найда.
Зазначається, що номінал однієї марки – 15 грн. Тираж – 780 тис. одиниць. До марки випущено також конверт «Перший день», немаркований художній конверт та художню листівку.
Дизайн марки належить Святославу Романчаку, художниця конвертів – Олеся Вакуленко, дизайн листівки – Юрій Сосницький.
У Калуші урочисто ввели в обіг марку Укрпошти «Kalush Orchestra» / Фото: Андрій Найда. Facebook
Відтепер купити марку можна у відділеннях «Укрпошти» по всій країні.
Також у Калуші оголосили старт аукціону, лотами якого є презентована та погашена спеціальним штемпелем поштова марка «Kalush Orchestra» з автографами та фірмова рожева панама. Зібрані кошти з продажу будуть направлені на потреби штурмової бригади «Лють», амбасадорами якої нещодавно став гурт «Kalush Orchestra».
Як повідомляв Укрінформ, Укрпошта до річниці повномасштабної війни росії проти України 24 лютого ввела в обіг поштову марку «ПТН ПНХ!».