Кияни обурені тиском на мешканців міста у питанні перейменування проспекту
У Києві на Повітрофлотському проспекті помітили дивний банер, який мешканцям столиці видався схожим на рекламу політичної сили Петра Порошенка "Європейська солідарність".
На банер звернули мешканці міста, фото активно розходиться у соціальних мережах.
У свою чергу військовий Олег Симороз наполягає на тому, що політична сила має на меті піар на новій назві проспекту.
"Війна, військовий стан, могли б ці величезні рекламні гроші витрачати на щось інше – скажете ви. А коли це зупиняло олігархічні сили в бажанні попіаритися? З одного боку пафосні розмови про "всьому фронті", але кілька мільйонів на політичну агітаційну рекламу теж не завадять…" – пише він.
На банер також звернула увагу відома волонтерка, парамедик, депутат Київської міської ради від партії "Голос" Аліна Михайлова.
За словами Михайлової, особисто вона бачить у ньому приховану рекламу партії колишнього президента України.
"Я категорично проти політичних ігрищ, ламань через коліно, маніпуляцій громадською думкою та перейменувань київських вулиць заради політичних балів. Саме це відбувається з Повітрофлотським проспектом, який одна партія дуже хоче перейменувати на проспект ЄС. Вгадайте, яка партія", — пише вона.
Також волонтер зазначає, що представники "ЄС" навмисне почали активно просувати думку про те, що цей проспект – прославлення російської авіації, яка сьогодні бомбардує Україну.
Михайлова також опублікувала скріни, на яких киян закликають підтримати рішення про перейменування.
"Це приклад того, як НЕ має відбуватися перейменування. Бо навіть якщо наміри хороші, політизація гадить будь-який процес. На щастя, кияни всі розуміють. Перші дні розрив між Повітрофлотським та проспектом ЄС був понад 20%. Так тривало кілька днів, а зараз він скоротився до 5%", — завершила вона.
У свою чергу, в ЄС заявили, що влада використовує адмінресурс, щоби не змінювати назву проспекту.
Раніше джерела "Телеграфа" повідомляли про те, коли відбудуться наступні вибори до Ради.