Netflix витратить $17 млрд на створення контенту для користувачів у 2024 році. Про це заявив голова ради директорів компанії Тед Сарандос.
У Netflix різко підняли рівень витрат після переоцінки своєї діяльності. Наприклад, раніше сервіс скоротив частину персоналу, а також підвищив рівень доходу завдяки рекламі та введенню плати за передачу паролів.
– Темпи зростання залежать від темпів зростання доходів, безумовно, – заявив Сарандос.
Утім, такі прогнози не стали новинкою – фінансовий директор Спенс Нейман раніше заявляв, що такий рівень доходів буде у 2022-2024 роках.
Щодо кінотеатрів, то в Netflix не планують змінювати стратегію в цьому напрямі – у компанії й надалі показуватимуть картини в невеликих кінотеатрах протягом кількох тижнів перед дебютом на платформі. Тед додав, що водити людей у кінотеатр – це не їхній бізнес.
Також у Netflix зазначили, що у конкурентів немає таких масштабів, щоб заробляти на стримінгу фільмів у достатніх обсягах.
– У них немає абонентської бази або бази доходів, щоб підтримувати єдине вікно, яке ми можемо підтримувати навіть із великобюджетними фільмами, – заявив представник компанії.